iPad air als tweede scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSande
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-11-2023

JSande

My nam jef

Topicstarter
(Ik weet niet of ik hier goed zit, sorry mods :P )

Hoi,

Ik heb momenteel een nieuwe pc, en ik gebruik een 32" ultrawide. M'n bureau is best klein, en staat redelijk vol. Een tweede monitor gaat hem niet worden, dus ik wil proberen met behulp van het programma Duet display een oude iPad air als tweede scherm te gebruiken (het is namelijk puur om discord te zien tijdens het gamen).

De app zelf is $9,99 (iets van €8,- ofzo) maar ik heb op wat plekken incl. de Appstore gezien dat er wat problemen zijn met de app. Voordat ik de app dus koop: heeft iemand hier toevallig ervaringen met de app (Duet display)?

Auw! Kennis naar m'n hoofd gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrypta
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 00:46
Laatste tijd niet meer gebruikt (bij mij juist wegens het thuiswerken), maar eerder op (klant-)locatie i.c.m. een iPad Pro een verademing als je slechts een laptop scherm hebt. Enige nadelen die ik ondervond;
- iPad laad niet bij tijdens gebruik van Duet
- Resolutie verschil

3960wp SE | Model Y RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Je kunt toch gewoon Discord op de ipad installeren?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:42

FreakNL

Well do ya punk?

Ik heb er zelf ervaring mee, app gekocht.. Ik vond het eigenlijk niet lekker werken. Het was wat schokkerig en mijn oude iPad Air 2 was eigenlijk een slag te klein...

Ik heb nu een USB-C scherm. Dat is natuurlijk een veelvoud aan kosten maar ook vele malen beter..

Ik zou de app gewoon kopen, dat is de enige manier om het te proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-10 10:10
Als je een Mac gebruikt kun je gebruikmaken van Sidecar. dat werkt native en zonder echt gedoe
ik heb Duet geprobeerd voordat deze functie bestond en het heeft nooit echt lekker gewerkt. nogal buggy en onbetrouwbaar.

je kan natuurlijk ook nog Discrord op je iPad installeren

of koop een (klein) beeldscherm? je hoeft niet meteen 2x 32" op je bureau te zetten toch?
https://www.conrad.nl/p/j...-hdmi-usb-vga-bnc-1594299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSande

JSande

My nam jef

Topicstarter
Falcon schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:38:
Je kunt toch gewoon Discord op de ipad installeren?
Ja, maar ik kan mijn condenser microfoon en usb soundcard niet aansluiten of mijn beeld screensharen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSande

JSande

My nam jef

Topicstarter
Xantios schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 14:42:
Als je een Mac gebruikt kun je gebruikmaken van Sidecar. dat werkt native en zonder echt gedoe
ik heb Duet geprobeerd voordat deze functie bestond en het heeft nooit echt lekker gewerkt. nogal buggy en onbetrouwbaar.

je kan natuurlijk ook nog Discrord op je iPad installeren

of koop een (klein) beeldscherm? je hoeft niet meteen 2x 32" op je bureau te zetten toch?
https://www.conrad.nl/p/j...-hdmi-usb-vga-bnc-1594299
Sidecar gaat m niet worden, zit op een Windows machine. Gezien dat die app 'n beetje buggy blijkt te zijn volgens meerdere reacties (en ik eigenlijk geen ervaring heb met het kopen van apps in de AppStore, denk ik dat ik toch maar een klein scherm ga zoeken of ga kijken of de Windows versie van LunaDisplay wellicht iets is..

Pagina: 1