Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Apple macOS Monterey Preview

Pagina: 1
Acties:

• KRBM123
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 10-06 23:20
reviews: Apple macOS Monterey - Vooral voor de M1-gebruiker
@PiweD
Om het geheel op te fleuren, kan de hele bovenste balk de kleur van een website die bezocht wordt aannemen. Dat werkt niet bij iedere site; op Tweakers.net blijft de balk gewoon grijs, maar bij Hardware.info kleurt de balk blauw mee met de site.
Schijn bedriegt, op Tweakers neemt de balk precies de kleur grijs van de achtergrond aan (ik heb het gecontroleerd, het is exact dezelfde tint grijs :)). Desondanks, lijkt me leuk als Tweakers ervoor kan zorgen dat de balk de rode kleur van het hoofdmenu kan aannemen, maar dat is een ander punt.

• PiweD
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur

Interesting, je hebt waarschijnlijk een breder scherm dan ik, waardoor er veel meer van het donkere grijs zichtbaar is en daar stemt Safari z'n kleur op af. Op dit screenshot zie je dat de balk wel wit is. Ik heb de tekst in het artikel daarom iets herschreven.

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

• KRBM123
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 10-06 23:20
Wat apart, ik zit gewoon op de standaard macbookresolutie van 1440x900, dus misschien zitten we in een A/B test. Ik moet flink zoomen (op de cmd +/- manier) voordat alles wit wordt (en daarmee ook de adresbalk). Je aanpassing herken ik in ieder geval. Grappig dat de adresbalk van kleur kan veranderen wanneer door zoomen elementen verdwijnen, ik had niet verwacht dat de kleur zo dynamisch zou zijn.

Edit: de kleur is hoe dan ook niet meer doorzichtig in full-screen, maar wel in windowed. Dan weet ik niet of dat voor één van de twee een bug is, of dat het een feature is. :P

[Voor 26% gewijzigd door KRBM123 op 10-06-2021 15:14]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True