[multi] Dungeons & Dragons: Dark Alliance

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-04 22:14
Dungeons & Dragons: Dark Alliance is een aankomend actie-rollenspel voor derden, ontwikkeld en uitgegeven door Tuque Games. De game is gebaseerd op het Dungeons & Dragons-rollenspelsysteem op tafel en is een spirituele opvolger van Baldur's Gate: Dark Alliance en Baldur's Gate: Dark Alliance II.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0f6DskaJdaHvvDcUu_yoRgjH2-c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dc02V5wz1KGi9DvV9h9UFvUw.jpg?f=fotoalbum_large

Releasedatum: 22 juni 2021

Platforms: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox series S/X, Microsoft Windows

Game wordt bij release toegevoegd aan xbox gamepass

Genres: Actierollenspel, Vechtspel, Schietspel

YouTube: Dark Alliance – Official Gameplay Overview Trailer

PS: zag dat er voor deze game nog geen topic was. Het is eerste keer dat ik een topic open.. Aanvullingen zijn welkom!

[ Voor 29% gewijzigd door Rambie op 10-06-2021 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rambie
Roadmap dlc

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tWEmdwzQVOhlRu8oF6cOmHP_wSM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HXgDTIiz8vMZnkaR7w5CPCev.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-04 16:19
Ik hoop dat dit geen cash-grab gaat worden.

Heb wel zin in een DnD themed coop game in afwachting van Darktide of Back 4 Blood.

toch maar afwachten in hoeverre de monetizing zijn intrede doet, maar een dergelijke dlc roadmap doet mij toch geen deugd.

'Old Man Syndrome' heet dat heb ik mij laten vertellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rambie
Preview:

https://www.inverse.com/g...ass-co-op-dungeon-crawler

[ Voor 5% gewijzigd door Rambie op 16-06-2021 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavors
Klinkt niet verkeerd.

Op het moment is de gamepass voor € 1,- aan te schaffen voor 3 maanden.

Deze game gaan we eens proberen de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:56

TTLCrazy

Listen to Frankie

Reviews zijn nogal rampzalig als ik het goed begrijp, iemand die het spel heeft gespeeld en een mening heeft ?

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-04 15:40

Lagune

Its time for warp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 30-03 01:14
TTLCrazy schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 15:42:
Reviews zijn nogal rampzalig als ik het goed begrijp, iemand die het spel heeft gespeeld en een mening heeft ?
Hier in België staat hem nog niet op gamepass.

Maar wel even de tutorial via Xbox op usa te zetten en vindt het nog best wel meevallen had wel geen verwachtingen, zie me dit nog wel wat spelen.

Grafisch vindt ik het nog heel goed op de series x.

Enigste dak ik wel wat mis is een mage class er zijn 3 melee char en 1 ranged.

Denk ook dat ze wat te hard vergelijken met vermintide. (Alle heb de reviews nog niet gelezen, hiermee gestopt met games die uitkomen op gamepass, kan je zelf testen wat je er van vindt zonder het spel echt te moeten kopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Nog niet heb hem afgehaald via men Xbox op usa te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
Nou.. ik ga m even aan de kant leggen. eerst maar eens verdere reviews afwachten. Mogelijk wordt e.e.a. nog verbeterd met patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune

Lagune

Its time for warp

ik zie hem ook niet staan op gamepass NL, hoe zet je je console op USA, in de gamepass app op de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-04 10:38
Na het kijken van Skill Up's review en enkele andere reviews ga ik deze denk ik maar even overslaan :X

YouTube: Dungeons and Dragons: Dark Alliance is truly, truly awful (Review)

Dit gaat niet eens meer over opinie over speelstijl, maar de staat van dit spel lijkt echt heel erg belabberd te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bieren89
Nu toch al 6h gespeeld en hoe meer skills je krijgt hoe beter de combat wordt vindt ik persoonlijk ik vindt nog wel een tof spel.

Maar ik speel het via gamepass dus kan er nog wel mee leven moest ik het nu gekocht hebben zou ik wel minder content zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Bieren89 op 23-06-2021 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune

Lagune

Its time for warp

ben er mee bezig

combat is vrij saai en repetitive en de AI vrij dom (je kan alles kiten als ranged, als je ver weg loopt dan gaan de NPC's terug naar hun spawn plek, lol)

grafisch vindt ik het er wel top uit zien, ook leuk die wat grotere bosses alhoewel ze ook een domme AI hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-04 23:01
Ik ben er nu net mee begonnen, op de Xbox, en tot zo ver is het wel vermakelijk.
Ook wel leuk dat ik de boeken van Drizzt heb gelezen en nu in/tussen het Crystal Shard avontuur zit.

Wat ik wel super irritant vind is dat ik de character niet kan draaien (of de controls nog niet gevonden). Om te draaien loop ik nu een rondje, wat redelijk traag werkt. Normaliter kun je gewoon in-place draaien.
Ik heb net Immortals: Fenyx Rising uitgespeeld en daar is de combat veel sneller en net even andere controls.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Pagina: 1