Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nvidia GeForce RTX 3070 Ti Review

Pagina: 1
Acties:

• Ventieldopje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 03:36

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Topicstarter
reviews: Nvidia GeForce RTX 3070 Ti - Meer cores en sneller geheugen

@willemdemoor Even snel door de review heen gekeken en wat ik vreemd vond in de grafieken is dat de RX 6800 (dus de niet-XT) daar ontbreekt. Dit terwijl als ik de review er daarvan bij pak deze direct lijkt te concurreren met de 3070 TI, hij is immers vaak een pak sneller dan de 3070 FE.

Is hier enige reden voor?

www.maartendeboer.net
Mijn sig is te klein :+

• willemdemoor
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 12-06 14:38

willemdemoor

Redacteur
Die is helaas niet op tijd gehertest voor de review: ik heb alleen oude resultaten met driver 21.2.2 (februari 2021 dus)

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12-06 14:42
Het zou inderdaad mooi zijn deze alsnog in de lijst te zien terugkomen (helemaal na een hertest).

Vooral op de pagina reviews: Nvidia GeForce RTX 3070 Ti - Meer cores en sneller geheugen mis ik deze in het overzicht.

Ligt het in de planning deze toch een hertest te geven?

• keukenchemicus
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 10-06 17:06
Hallo,
Speaking of ontbreken, in hoofdstuk 2: Testverantwoording zie ik wel de RTX 3060 Ti FE staan bij het lijstje met gebruikte kaarten voor de review. Helaas kan ik geen enkele in-game test results zien van deze kaart. Klopt dat of heb ik niet goed gekeken? En als het klopt, worden de in-game prestaties van de 3060 Ti (FE) nog toegevoegd of niet?

Ik weet dat het een vrij schaarse kaart is op de RTX 30XX markt, maar ben toch benieuwd...

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True