Audiomixer voor computeropstelling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caseum
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23-05 10:28

Caseum

Thinking about IT

Topicstarter
Mijn vraag

Ik ben op zoek naar een hardwarematige manier om het geluid vanaf mijn computer of andere input met een controller naar mijn soundbar, radio en hoofdtelefoon te sturen.
Geen idee of zoiets bestaat maar het is het vragen waard.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Het gaat om een Windows 10 computer met bluetooth, bij voorkeur nog een input zoals telefoon
(al met al 2 inputs in totaal)
Verder heb ik een Soundbar met bluetooth en een radio met bluetooth (en allebei een aux-in) + een hoofdtelefoon.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb voicemeter gebruikt in combinatie met Bluetooth van radio en Soundbar. Maar dit levert een delay op om hoofdpijn van te krijgen. Geprobeerd die eruit te krijgen maar lukt me niet.
Momenteel gebruik ik PCpanel om toch het geluid snel aan te kunnen passen.

Kaas is baas

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:32
Ik denk dat je een Bluetooth USB audio transmitter zoekt? Bv. https://www.bol.com/nl/p/...-andere/9200000114297070/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caseum

Caseum

Thinking about IT

Topicstarter
Nee die zoek ik niet :D
Op de hoofdtelefoon na hebben alle apparaten (zowel sturend als ontvangend) Bluetooth

Kaas is baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:32
Caseum schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:08:
[...]

Nee die zoek ik niet :D
Op de hoofdtelefoon na hebben alle apparaten (zowel sturend als ontvangend) Bluetooth
Je verhaal is erg onduidelijk - je wilt geluid uit je PC via BT naar soundbar/hooftelefoon/radio sturen, en er gaat iets verkeerd, maar wat is niet duidelijk. Wat doe je op je PC, gaat het om mp3's, of om Spotify, of om Youtube? Waarom denk je dat Voicemeter/PC panel nodig zijn, is dat om effecten to te passen zoals meer bas/treble?
Daarnaat heb je een extra input nodig, waarvoor?

Kortom: geef wat meer informatie, met wat we nu hebben kunnen we niet meer dan een beetje raden naar wat je aan het doen bent, en wat je wilt bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caseum

Caseum

Thinking about IT

Topicstarter
Het geluid naar mijn radio/soundbar sturen gaat nu vlekkeloos alleen kan ik het (omdat het beiden bluetooth aangesloten is) niet tegelijkertijd doen want dan krijg ik een vertraging.

Wat ik zou willen is een controller/mengpaneel waar ik mn audio naartoe stuur, daar volumes aan kan passen en kan selecteren welke bron(nen) mijn output word.

Kaas is baas