Ik wil graag FreeSco als Router gebruiken
, maar ik wil ook graag een mailserver, webserver en/of ftp-server draaien. Die zitten volgens mij niet bij FreeSco. Hoe krijg ik dan op de router de servers???
als ik me niet vergis kan je gewoon de modules/rpms/software downloaden, deze uitpakken (gzip/tar formaat) en dan installeren.
Een router is maar een service....
Een router is maar een service....
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
Ik ken Linux opzich nog niet echt, dus daar heb ik niet zo veel aan.
Zou je dat misschien verder willen uitleggen???
Zou je dat misschien verder willen uitleggen???
RTFM
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Alles, maar dan ook alles, staat uitgelegd op freesco.com. Je kunt daar beter gaan kijken en zoeken want de mensen die er dagelijks mee bezig zijn, hangen daar rond. Kennis van de engelse taal is een pre :-)Op vrijdag 17 augustus 2001 16:39 schreef axis het volgende:
RTFM
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Heb jij er vreselijk veel bezwaar tegen om je nick te veranderen? 
anders gaan mensen me verwarren met jou, en gezien o.a. topic op [topic=187157/1/25]
wil ik dat liever niet...
Niet dat IK een lieverdje ben, maar toch anders dan jij
anders gaan mensen me verwarren met jou, en gezien o.a. topic op [topic=187157/1/25]
ach...in een volgend leven lach je er om!
Hé kerel...Op vrijdag 17 augustus 2001 17:02 schreef 0siris het volgende:
Heb jij er vreselijk veel bezwaar tegen om je nick te veranderen?
Waarom zou IK mijn nickname veranderen??? Jij weet waarschijnlijk niet eens wie Osiris is/was!!!
(Zeikstraal)
he! ff dimmen.
* Tjark vraagt zich af waarom sommige mensen op internet zo'n grote bek opzetten terwijl ze om hulp vragen
* Tjark vraagt zich af waarom sommige mensen op internet zo'n grote bek opzetten terwijl ze om hulp vragen
*insert signature here
En jij wil nog graag geholpen worden..... *zucht*Op vrijdag 17 augustus 2001 21:23 schreef Osiris_NL het volgende:
[..]
Hé kerel...
Waarom zou IK mijn nickname veranderen??? Jij weet waarschijnlijk niet eens wie Osiris is/was!!!Ga jou nickname maar es veranderen zodat ik gewoon "Osiris" kan heten!!!
(Zeikstraal)
Misschien omdat hij die nick hier al een jaar langer gebruikt dan jij, en daar verwarring door kan onstaan?Op vrijdag 17 augustus 2001 21:23 schreef Osiris_NL het volgende:
[..]
Hé kerel...
Waarom zou IK mijn nickname veranderen???
Sorry hoor, maar hier kan ik effe niet tegen.
Probeer ik te registreren met een Nickname die ikzelf ook al jaren gebruik, lukt dat niet. Hmm, kom ik wel vaker tegen; geen probleem; zetten ze er gewoon drie dingen achteraan (ook standaard voor het geval er al iets bezet is); vraagt er iemand me doodleuk of ik m'n naam wil veranderen. Ja, kunnen misverstanden voorkomen. Sorry hoor, maar ik vind het verschil tussen "Osiris" en "Osiris_NL" toch wel redelijk groot!!!
Ik neem het hem heus niet kwalijk. Komt wel vaker voor, maar dan zo beginnen te zeuren met als voorbeeld m'n tweede topic die ik schreef, kom op zeg
Probeer ik te registreren met een Nickname die ikzelf ook al jaren gebruik, lukt dat niet. Hmm, kom ik wel vaker tegen; geen probleem; zetten ze er gewoon drie dingen achteraan (ook standaard voor het geval er al iets bezet is); vraagt er iemand me doodleuk of ik m'n naam wil veranderen. Ja, kunnen misverstanden voorkomen. Sorry hoor, maar ik vind het verschil tussen "Osiris" en "Osiris_NL" toch wel redelijk groot!!!
Ik neem het hem heus niet kwalijk. Komt wel vaker voor, maar dan zo beginnen te zeuren met als voorbeeld m'n tweede topic die ik schreef, kom op zeg
Ten eerste: Osiris is de Egyptische god van aarde en vegetatie, een van de grote negen. Is door zijn zus Isis opnieuw tot leven gewekt nadat haar broer Seth (getrouwd met een andere zuster van Isis) hem vermoord had. Werd later gezien als god van de onderwereld. (even heel in het kort) Maar over mijn nick wil ik verder niet zo op ingaan, ik weet wie het is
Ten tweede, gezien alleen al de reacties die je gaf op mijn simpele vraag, heb ik liever dat je je nick verandert. Daar had je ook gewoon "nee" als antwoord op kunnen geven.
Ten derde draai ik hier alweer een aantal jaartjes naar mijn volle tevredenheid mee, en inmiddels heb ik al aardig wat mensen kunnen helpen, en heel wat mensen mij kunnen helpen. Een nick die zo op de mijne lijkt zou alleen maar verwarring kunnen doen ontstaan.
Dus ik vraag je nogmaals vriendelijk of je alsjeblieft je nick wat wilt wijzigen in iets dat verder van osiris afstaat, opdat mensen ons niet verwarren (wat gezien je topics zeker in mijn nadeel werkt, no offence)
Ten tweede, gezien alleen al de reacties die je gaf op mijn simpele vraag, heb ik liever dat je je nick verandert. Daar had je ook gewoon "nee" als antwoord op kunnen geven.
Ten derde draai ik hier alweer een aantal jaartjes naar mijn volle tevredenheid mee, en inmiddels heb ik al aardig wat mensen kunnen helpen, en heel wat mensen mij kunnen helpen. Een nick die zo op de mijne lijkt zou alleen maar verwarring kunnen doen ontstaan.
Dus ik vraag je nogmaals vriendelijk of je alsjeblieft je nick wat wilt wijzigen in iets dat verder van osiris afstaat, opdat mensen ons niet verwarren (wat gezien je topics zeker in mijn nadeel werkt, no offence)
ach...in een volgend leven lach je er om!
Ik vind dat onze plaatjes en ondertitels al genoeg van elkaar verschillen.
En verder is het niet al te slim om het verschil tussen "Osiris" en "Osiris_NL" niet te zien...
En verder is het niet al te slim om het verschil tussen "Osiris" en "Osiris_NL" niet te zien...
is het toch wel een beetje eens met Osiris_NL.
sorry Osiris...
sorry Osiris...
*ding* Einde bericht *dong*
ZZzZzZzz back to topic mannu (vrouwen
)
na install kan je met intallpkg packages installen en met listpkg de beschikbare packages bekijken (van freesco)
www.welcome.to/freesco
na install kan je met intallpkg packages installen en met listpkg de beschikbare packages bekijken (van freesco)
www.welcome.to/freesco
Pagina: 1