back knop wertk niet meer in de search

Pagina: 1
Acties:

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Nadat ik enkele postings heb gezocht met de search en ik open een posting, druk op de back knop.

Ik krijg de volgende melding:

Waarschuwing: pagina is verlopen De opgevraagde pagina is gemaakt op basis van gegevens die u in een formulier hebt ingevuld. Deze pagina is niet meer beschikbaar. Uit voorzorg verzendt Internet Explorer de gegevens niet automatisch opnieuw voor u.

Als u de gegevens opnieuw wilt verzenden en als u de pagina wilt weergeven, kunt u op de knop Vernieuwen klikken.

:?

Verwijderd

Als je erg lang hebt gewacht is hij idd gewoon verlopen. Dat lijkt me vrij normaal :?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Refresh, en dan 'repost from data met' "Yes" beantwoorden helpt wel (bij engels-sprekenden browsers) :)

• xantos
  • Niet online
Als je 5 seconden lang vindt dan ben ik uitgepraat.

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik steeds op refresh moet drukken? Terwijl dit voorheen altijd goed gewerkt heeft!!!!

Verwijderd

Hmm .. da's wel erg snel

• xantos
  • Niet online
Het is pas vandaag ontstaan. Gisteren werkte het nog wel.

Is best wel irritant.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien een bugje in de nieuwe versie van topix, wellicht de moeite waard om dat eens te posten dan op http://bugs.topix.nl :)

• xantos
  • Niet online
vreemd dat niemand anders deze problemen heeft!

Verwijderd

Heb je de search al eens met CTRL-F5 herladen? Het kan een javascriptje zijn dat je FF opnieuw moet laden.

Verwijderd

Of je hebt je cache uitstaan
Of je hebt je HTTP Compressie uit staan
Of het is idd een bug
Pagina: 1