Toon posts:

Ervaringen met B&H PhotoVideo?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• PHiXioN
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21:46
Ik heb een Tamron lens op het oog die op Nederlandse webshops tussen de 800 en 900 euro is. In de States staat deze te koop voor rond de $600. Inclusief afkopen van duties en shipping zou het bedrag op 650 euro uitkomen. Hebben jullie ervaring met deze winkel en advies om het wel of niet te doen?

Ik heb gedacht aan het bemoeilijken en beperken van de garantiemogelijkheden, maar 250 euro voor garantie is een hoop geld. Als ik mij niet vergis is deze winkel een bekende naam aan de andere kant van de Atlantische oceaan.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
B&H is inderdaad een bekende en betrouwbare winkel uit de VS. Ik zou geen moeite hebben om hier te bestellen.

Ik heb zelf geen ervaring met lenzen, maar hoe vaak gaan deze kapot? Zelf zou ik de gok er gewoon op wagen als het zoveel geld scheelt. Je zou ook nog direct van Amazon kunnen kopen. Bij het afrekenen betaal je direct alle belastingen en hun klantenservice is goed. Vaak vergoeden ze gewoon het volledige bedrag bij een defect.

Als je het dichterbij huis wilt zoeken, kun je ook nog even op idealo.de het typenummer invoeren. Op de productpagina kun je dan ook nog de prijzen in een aantal Europese landen met elkaar vergelijken.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• T_knoop
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 08:03
Vergeet niet dat je bij het invoeren vanuit de US officieel ook nog BTW moet afdragen en eventuele inklaringskosten. Dit gaat over het bedrag inclusief verzendkosten. Gooi je dat dus over die €650 heen dan blijft er vrij weinig voordeel over.

Omdat je met zo'n grote winkel werkt verwacht ik dat je niet onder de belastingdienst uit komt. Ik zou de lens lekker in europa kopen.

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 07:27

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!