Mijn vraag
Bij het schilderen van de plinten viel mij op dat er schimmel achterop de plinten (en onderop het laminaat) zat. Ook het laminaat staat bol. Daarnaast lopen een stofluizen, die houden van vocht kwam ik achter via google.
De plinten en het laminaat zijn maximaal een jaar geleden geplaatst, toen was er geen spraken van vocht.
De muur grens aan de badkamer, en de buren. Ik heb het laminaat de ondervloer weggehaald en zie verder geen tekenen van vocht.
Het zou te verklaren zijn als er een bekertje water omgegooid is, echter is dat naar ons weten niet gebeurt.
De kitraden in de badkamer ziet er goed uit.
Hoe komt ik erachter waar dit vocht vandaan komt?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Kitranden badkamer geïnspecteerd
- Navraag gedaan bij de buren
- Plek waar het laminaat bol staat goed bekeken
- Afgelopen jaar geen verbouwingen gehad in en rondom de badkamer
Ik heb echt geen idee waar te beginnen, wie heeft advies?
Bij het schilderen van de plinten viel mij op dat er schimmel achterop de plinten (en onderop het laminaat) zat. Ook het laminaat staat bol. Daarnaast lopen een stofluizen, die houden van vocht kwam ik achter via google.
De plinten en het laminaat zijn maximaal een jaar geleden geplaatst, toen was er geen spraken van vocht.
De muur grens aan de badkamer, en de buren. Ik heb het laminaat de ondervloer weggehaald en zie verder geen tekenen van vocht.
Het zou te verklaren zijn als er een bekertje water omgegooid is, echter is dat naar ons weten niet gebeurt.
De kitraden in de badkamer ziet er goed uit.
Hoe komt ik erachter waar dit vocht vandaan komt?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Kitranden badkamer geïnspecteerd
- Navraag gedaan bij de buren
- Plek waar het laminaat bol staat goed bekeken
- Afgelopen jaar geen verbouwingen gehad in en rondom de badkamer
Ik heb echt geen idee waar te beginnen, wie heeft advies?