Goedemiddag mede-tweaker,
Recent is mijn oog gevallen op Happy Panel, een organisatie welke namens andere organisaties tegen betaling enquetes doet bij het nederlandse volk die in aanmerking komen naar aanleiding van een aantal beantwoordde vragen. Ik als Tweaker was natuurlijk mega benieuwd wat je daar nou eigenlijk precies voor moest doen, inmiddels heb ik eindelijk een keer een uitnodiging gehad voor daadwerkelijk een enquete van 45 minuten uit te voeren en de vergoeding was maarliefst 60,- euro voor deelname. Echter, daar komt de aap uit de mouw. Ze stellen me toch een partij in mijn ogen belachelijke eisen;
Je bent geaccepteerd als deelnemer, of je even een technische test wilt doen voorafgaand aan het onderzoek:
Recent is mijn oog gevallen op Happy Panel, een organisatie welke namens andere organisaties tegen betaling enquetes doet bij het nederlandse volk die in aanmerking komen naar aanleiding van een aantal beantwoordde vragen. Ik als Tweaker was natuurlijk mega benieuwd wat je daar nou eigenlijk precies voor moest doen, inmiddels heb ik eindelijk een keer een uitnodiging gehad voor daadwerkelijk een enquete van 45 minuten uit te voeren en de vergoeding was maarliefst 60,- euro voor deelname. Echter, daar komt de aap uit de mouw. Ze stellen me toch een partij in mijn ogen belachelijke eisen;
Je bent geaccepteerd als deelnemer, of je even een technische test wilt doen voorafgaand aan het onderzoek:
- tijdens het onderzoek op een rustige plek kunt zitten;
- Lookback Participate op je telefoon geïnstalleerd hebt zodat de interviewer kan meekijken. Beschikbaar voor iPhone: (....) en Android (....);
- telefoon na de installatie van Lookback opnieuw is opgestart;
- een goed werkende internetverbinding (of 4G) hebt;
- een koptelefoon met microfoon ter beschikking hebt, zodat jij en de interviewer elkaar goed verstaan;
- telefoon volledig is opgeladen voordat het onderzoek begint;
- Sluit andere tabbladen en wis je geschiedenis zodat we die niet zien tijdens het onderzoek.
- Zorg dat je 5 minuten van te voren klaar zit.
- Zet je telefoon op ‘niet storen’ zodat je geen meldingen binnenkrijgt tijdens het onderzoek.
- Klik op de onderstaande link en volg de instructies (de Lookback Participate app opent):
https://participate.lookback.io/....?live - Belangrijk is dat je bij “naam” alleen je voornaam invult, in verband met de privacy.
- Als je helemaal klaar zit, krijgt de interviewer hier een melding van. De interviewer laat je toe zodra hij/zij ook klaar zit. Dit kan een paar minuten duren. Blijf tijdens het wachten wel in de buurt!
- Tijdens het interview deelt de interviewer de website via de app.
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl