Labtec 4sp+subw volumeregeling?!

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:42
Ik heb gisteren een labtec lcs 2514 gekocht, bestaande uit 4 satellieten en 1 subwoofer.

Als geluidskaart heb ik een terratec DMX Xfire 1024. Deze kaart heeft 2 onversterkte uitgangen, Front en Rear.

Ik kan het volume instellen op de linkervoorspeaker (front en rear apart) óf in mijn terratec control panel (front en rear apart)

Als ik de set aansluit werkt alles goed, op 1 ding na:

De pest is dus, dat ik altijd front én rear allebei naar beneden of boven moet draaien wil ik mijn volume aanpassen. IN het controlpanel én op de speakers zelf.
Dat is vervelend, want dan is de eenmaal ingestelde balans tussen front en rear moeilijk te handhaven.

Is het mogelijk om op mijn terrateckaart de front en rearuitgang in te stellen en dan aan elkaar te koppelen, zodat bij elk niveau dezelfde balans tussen front en back gehandhaafd blijft?

Op de speakers zelf kan dit iig niet, want daar zitten dus 2 verstellingen, maar misschien in de drivers of zo?

Is dit op een creative FPS1500 wel zo (1 volumeknop voor alle speakers?) want dan ga mijn speakerset weer inruilen.

• Stefke
  • Laatst online: 12:42
even omhoog :)

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Een ding kan ik je wel vertellen, die fps 1500 moet je nooit en te never nemen. Baggergeluid !
Die labtecs zijn wel ff beter!