Verwijderd
Deze is volgens mij ook echt een van de betere ja.
Omdat je er heel veel mee kan, is gebruiksvriendelijk.
En je kunt er nog mee branden rippen etc
Omdat je er heel veel mee kan, is gebruiksvriendelijk.
En je kunt er nog mee branden rippen etc
Hangt d'r nogal vanaf wat je wilt gaan doen.
Onder W2K doet het trouwens nog wel eens wat rare dingen. (4.1 dan)
Onder W2K doet het trouwens nog wel eens wat rare dingen. (4.1 dan)
Specs? Zie ondertitel...
update voor 4.1 naar 4.2 is al bijna een maand uit 
zijn de win2k en xp bugs voorzover ik weet uitgehaald
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
Maar dan moet je weer inloggen bij alcatech, en dat gaat niet met een educatieve licentie.Op maandag 26 november 2001 19:03 schreef digifiel het volgende:
update voor 4.1 naar 4.2 is al bijna een maand uit
PCDJ forever!Op vrijdag 17 augustus 2001 15:50 schreef mawarez het volgende:
BPM STUDIO PRO 4 is toch wel het beste programma op zijn gebied of zijn er betere ????
edit:
ff geen zin in argumenten, te lam voor
ff geen zin in argumenten, te lam voor
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
BPM studio is perfecto, behalve onder XP dus met versie 4.1 maar daar komt binnekort verandering in als t goed is.
PCDJ zuigt zwaar aars vind ik, weinig mogelijkheden enzo..
Traktor DJ Studio kun je trouwens ook leuke dingen mee doen, ook mixes opnemen, realistisch scratchen etc.
Een topper en 1 van mn favorieten.
Traktor DJ Studio kun je trouwens ook leuke dingen mee doen, ook mixes opnemen, realistisch scratchen etc.
Een topper en 1 van mn favorieten.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
tja maar misschien mede doordat 't zo simpel is PCDJ zo stabiel als een steen (is dat goed nederlands? of is 't 'als een huis'?) en kan ik alle knoppen makkelijk vinden!Op maandag 26 november 2001 21:52 schreef Esger het volgende:
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ik vind Traktor persoonlijk een stuk beter....! http://www.native-instruments.com/
Oke, t draait op zich wel redelijk maar de pitch control is ook geen echte pitch control maar tempo, dus niet zoals in BPM.. zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken maar kheb t al een tijdje niet gebruikt..Op maandag 26 november 2001 21:55 schreef Flat© het volgende:
[..]
tja maar misschien mede doordat 't zo simpel is PCDJ zo stabiel als een steen (is dat goed nederlands? of is 't 'als een huis'?) en kan ik alle knoppen makkelijk vinden!
Trouwens, Traktor loopt van de 1 op de andere dag niet meer bij mij, ook niet na herinstalleren enzo
Vaag?
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Kep ook BPM Studio pro 4. Bevalt me prima.
Misschien komt dr over een tijdju zown controller bij
Misschien komt dr over een tijdju zown controller bij
Verwijderd
bij mij plopte PCDJ vaak, daarom gebruik ik het niet meer. (plopte als in het geluid doet plop
)
Verwijderd
kan iemand mij helpen ik heb ook bpm studio 4 maar als ik in player a of b op play druk herkent ie me 1ste geluidskaart(sb live 1024) niet, tenminste ik hoor niks
. me 2de geluidskaart die ik voor prikkie had gekocht om te mixxen wel 
maar onder die players waar je nr. staat is ook 1 klein play knoppie al druk ik daar op doetie ut wel
iemand enig id?
maar onder die players waar je nr. staat is ook 1 klein play knoppie al druk ik daar op doetie ut wel
iemand enig id?
Pagina: 1