43/50 inch 4k tv advies 500 budget

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fazli
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 09-10-2023
Hallo,

Onlangs ben ik getrouwd en ben opzoek naar een 4k tv voor in de woonkamer. De tv zal voornamelijk gebruikt worden voor films en series(in het donker). İk heb vrij weinig ervaring als het gaat om tv's.

Mijn budget is: €500

Het liefst een tv van 43 of 50 inch.

Hartstikke bedankt helden!

[ Voor 25% gewijzigd door Fazli op 07-06-2021 22:41 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hoi, welkom om het forum. En nog gefeliciteerd. ^) Onderstaande template hebben we niet voor niets; het is niet handig om deze weg te halen. Het is goed gebruik om ook zelf wat onderzoek te doen. Ter inspiratie kun je hier in CEA ontelbare tv aankoop topics vinden. Alleen aangeven dat je er weinig ervaring mee hebt, is te kort door de bocht. Check voor toekomstige topics eerst Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens. In de huidige opzet gaat dit topic dicht.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Dit topic is gesloten.