He!
Ik ben op zoek naar een laptop voor licht kantoorwerk, af en toe wat gamen (licht, als ik zwaar wil zit ik wel achter mijn pc) en Adobe Illustrator. Als ie ook nog Adobe Premier kan draaien is dat prima maar geen must.
De laptop wordt regelmatig naar kantoor gesleept dus het kan geen bakbeest zijn. Max prijs €1000,-
Ik heb mijn oog laten vallen op de Lenovo Yoga Slim 7 (14 inch).
Ik zie in de pricewatch dat er verschillende uitvoeringen zijn.
Ik zou willen gaan voor de Ryzen 7 vanwege de goede prestaties.
Ik zie echter dat er verschillende videokaarten inzetten.
Radeon RX Vega 8 (1049 euro)
Radeon Graphics - 1 TB opslaggeheugen (899 euro)
Radeon Graphics - 512 GB opslaggeheugen (949 euro)
Wat is het grote verschil qua videokaart? Ik kan niet veel vinden op Google (of hier op Tweakers) over de Radeon Graphics (ik denk een te algemene zoekterm).
Daarnaast is de uitvoering met 1tb opslaggeheugen goedkoper dan de 512gb. Dat is toch vreemd?
En dan zie ik ook nog met een schuin oogje een uitvoering met i5 maar dan met een GTX1650 erin
Die ziet er toch ook wel interessant uit.
Wat zou jij doen en waarom?
Ik ben op zoek naar een laptop voor licht kantoorwerk, af en toe wat gamen (licht, als ik zwaar wil zit ik wel achter mijn pc) en Adobe Illustrator. Als ie ook nog Adobe Premier kan draaien is dat prima maar geen must.
De laptop wordt regelmatig naar kantoor gesleept dus het kan geen bakbeest zijn. Max prijs €1000,-
Ik heb mijn oog laten vallen op de Lenovo Yoga Slim 7 (14 inch).
Ik zie in de pricewatch dat er verschillende uitvoeringen zijn.
Ik zou willen gaan voor de Ryzen 7 vanwege de goede prestaties.
Ik zie echter dat er verschillende videokaarten inzetten.
Radeon RX Vega 8 (1049 euro)
Radeon Graphics - 1 TB opslaggeheugen (899 euro)
Radeon Graphics - 512 GB opslaggeheugen (949 euro)
Wat is het grote verschil qua videokaart? Ik kan niet veel vinden op Google (of hier op Tweakers) over de Radeon Graphics (ik denk een te algemene zoekterm).
Daarnaast is de uitvoering met 1tb opslaggeheugen goedkoper dan de 512gb. Dat is toch vreemd?
En dan zie ik ook nog met een schuin oogje een uitvoering met i5 maar dan met een GTX1650 erin

Die ziet er toch ook wel interessant uit.
Wat zou jij doen en waarom?