Toon posts:

Vreemd beleid Slotjes ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Slotje?? OzBoz???

Heb voor jou/jullie een duidelijke vraag!!

Waarom in GOT's naam :) Zo snel mijn topic sluiten!!!
Ik ben zelf heel druk bezig geweest met het zoeken naar cyborgs pictures maar kan niets/niet veel, vinden wat goed bruikbaar is.

Ga zelf zoeken en je zult merken dat het tegenvalt. Ik merk vaker dat topic's nogal heel snel een slotje krijgen!! Dacht altijd dat dit een fijn open forum board was waar iedereen elkaar helpt en adviesen deelt. Heb ik het dan toch mis!! Helaas :(

De manier waarop iemand terug gefloten word en er een slotje komt of een waarschuwing..

kan trouwens ook wel anders!! Bepaalde arogantie die me echt niet aan staat!! :(

Mensen komen hier om kennis te delen en elkaar te helpen en voor gewone ontspanning. Maak er niet meer van dan dat het is!! Zit al lang niet meer in de schoolbanken dus wil ook niet behandeld worden als een schooljonge!! |:(

Ik ben al een behoorlijke tijd aanwezig op tweakers en vond het een half jaar terug veel gezelliger dan hoe het nu is.

En wat betreft reacties naar/op Newbies;

Ook zegt men als snel "gebruik de search.."

Ja begrijp ik ook wel maar alles is zo'n beetje ooit al wel eens gevraagd maar dat wil toch niet zeggen dat iemand die nieuw is op zijn beurt ook gewoon die zelfde vraag kan stellen en daar gewoon fijn een bruikbaar antwoord op krijgt!! :( :(

Zo dat wou ik eventjes kwijt!! Kan iemand mij nu als nog een aantal bruikbare tips/links aanrijken voor het zoeken en natuurlijk vinden van cybor pictures. :)

Verwijderd

[forum=26] --> [forum=15]

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 15:47 schreef johnny appleseed het volgende:
[forum=26] --> [forum=15]
Mooi zo, hier kan ik tenminste wel posten.
't is inderdaad jammer dat er af te toe slotjes worden uitgedeeld op threads waarbij de topicstarter (nog) niet heeft aangegeven dat hij/zij met de gegeven suggesties een oplossing voor zijn/haar probleem gevonden heeft.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Niemand vind het leuk als zijn/haar topic op slot gaat en dat is ook vrij logisch.

Het slot was na aanleiding van een andere user die je vraag een slotje waard vond. En ik was het daar helemaal mee eens. Zeker in W&G is het nodig om er een beetje een niveau in te houden. Door de vele 'kan iemand ff dit'-topics van de laatste weken wordt o.a. jij met je post de dupe. Maar ik heb sterk het gevoel dat, en dat geldt met name voor wat nieuwe aanwinsten binnen W&G, er een zekere mate van luiheid heerst. Waarom zou iemand anders wel plaatjes kunnen vinden en zelf niet? Als je wil dat andere mensen voor je zoeken, dan moet je Scoot bellen volgens mij.

Overigens was mijn slotje van jouw topic inderdaad vrij summier omschreven, weet niet of je weleens andere slotjes van me leest, maar meestal valt het wel mee wat betreft arrogantie en kort-af-zijn. Maar je hebt weleens wat minder tijd.

Je hebt helemaal gelijk wanneer je zegt dat mensen hier komen om kennis te delen, plaatjes zoeken uitbesteden aan anderen heeft daar ook niets mee te maken. Verder weet je dat ik veel simpele vragen netjes open laat als er normaal op gereageerd wordt door mede-bezoekers. Misschien dat je weer eens wat vaker langs moet komen en dan zelf ook je steentje bij kan dragen in de goede begeleiding van users en het niveau binnen W&G. Het zijn de users die ut um moeten doen namelijk. Dus wanneer je vind dat newbies beter behandeld moeten worden, draag daar je steentje dan aan bij. De tendens die bij een vraag gezet wordt door de eerste replies kan namelijk ook wat uitmaken als het gaat om wel/geen slotje.

Kemania:
Ookal is een antwoord gevonden, dan gaat een topic normaal gesproken niet op slot. Slotjes werken deprimerend en een topic zakt dan als het goed es vanzelf in het archief...

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mmwah, hier was laatst nog een hele discussie over eigenlijk...

In een topic van ecteinascidin.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

:X

Verwijderd

Ozboz weet goed wat hij doet!
en nog gefeli met de promotie
ik kom misschien nog wel s terug als je me nog herkent :)
Pagina: 1