Petitie tegen het (knal oranje) NPO logo.

Pagina: 1
Acties:
  • 448 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpsyn
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-08 13:33
Ok, wellicht dat mijn idee wat naiëf is, dat zal dan blijken.

Ik las vanmorgen het volgende artikel en de comments: https://tweakers.net/nieuws/182680/npo-werkt-aan-oplossing-voor-storing-npo-start-app-op-samsung-tvs.html

De eerste tig comments gaan over de logo's die ons in de rechter en linker bovenhoek van ons scherm worden opgedrongen; een doorn in het/ mijn/ ons oog.
Met name die knal oranje rechts boven van de NPO zelf, hinderlijk (en schijnbaar schadelijk voor OLED tv's)!

En waarom, ik weet toch dat ik dit zelf heb opgestart vanuit de NPO app?!

Dus ik dacht bij mezelf: ik ga de NPO een email sturen of ze dat ding uit m'n beeld kunnen halen ---> kansloos.
Dus dacht ik: petitie starten.
Ik naar https://www.petities.com/starten, alwaar ook tips worden gegeven:

Verzamel handtekeningen,

- Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
- Neem contact op met uw vrienden
- Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u met de petitie bent begonnen, omdat mensen deze eerder ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk het onderwerp is.
- Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
- Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.
- Neem contact op met de media. Deze stap vereist dat er voldoende handtekeningen op uw petitie staan.

Creëer een actieve gemeenschap rond uw petitie,

- Het komt vaak voor dat mensen een petitie ondertekenen en dat vervolgens vergeten. Laat dit niet met uw petitie gebeuren. Verandering tot stand brengen is niet het werk van één man of vrouw. Probeer mensen erbij te betrekken.
- Publiceer regelmatig mededelingen om de ondertekenaars van uw petitie op de hoogte te houden van wat er is gebeurd sinds u met de petitie bent begonnen, en wat er verder gaat gebeuren.
- Maak een groep aan op Facebook zodat de ondertekenaars de petitie kunnen bespreken.
- Moedig mensen aan om deel te nemen door naar hun mening en ideeën te vragen.

...

Nu, dit is allemaal niet echt iets voor mij, ik leef een beetje onder een steen, geen sociale media, weinig sociale contacten in het echte leven; het is een beetje te groot voor mij alleen, zeg maar (waarmee ik niet zeg dat ik geen bijdrage zou willen leveren).
En toen moest ik aan de tweakers gemeenschap denken: wellicht dat hier 'iets' opgezet kan worden.

Duzzz, dames en heren, jongens en meisjes, roept U maar (zo U wilt).
Gaan we dit samen (proberen te) fixen?

En, meneer tweakers.net, kunt U hier misschien ook een (leidende) rol in spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

mpsyn schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:24:
En, meneer tweakers.net, kunt U hier misschien ook een (leidende) rol in spelen?
Nee, ik kan hier wel een slotje aan hangen.

Mensen werven voor je petitie valt namelijk gewoon onder het kopje werving en dus spam. Zie ook: Het algemeen beleid #verbodenspam

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.