Mijn zoon van 11 heeft een interesse opgepikt voor economie, na een eerste korte kennismaking daarmee op school. Hij heeft het plan opgevat om tijdens de zomervakantie zelf online economie te gaan studeren, om naar eigen zeggen "toch niet de hele dag op de PlayStation te zitten".
Als ik google naar economie + kinderen + les oid, kom ik steevast op studies terecht over de economische inpact van Covid op kinderen enz... en da's nu ook niet wat ik zoek. Kan iemand me verwijzen naar websites waar de basisprincipes van het vak economie op kindermaat uitgelegd worden? Nederlands, of Engels is ook goed.
Alvast bedankt!
Als ik google naar economie + kinderen + les oid, kom ik steevast op studies terecht over de economische inpact van Covid op kinderen enz... en da's nu ook niet wat ik zoek. Kan iemand me verwijzen naar websites waar de basisprincipes van het vak economie op kindermaat uitgelegd worden? Nederlands, of Engels is ook goed.
Alvast bedankt!
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.