Een ieder dank voor meedenken en de tips! Ik zal morgen zoals ik schreef met Sixt bellen, gezien de Spaanse collega's erg slecht verstaanbaar maken. Krijg ik van Sixt NL te horen dat ik toch echt met Spanje moet bellen, schakel ik een Spaanse collega in, die is daar wel voor te porren.
Ha, ha heb ik op Twitter al over geklaagd… bel je dat nummer: “wij zijn tijdens kantooruren bereikbaar blablabla…”
Niet mijn CC gebruikt. Had vanmiddag direct politie gebeld: aangifte kon pas indien ik schade zou ondervinden
pickboy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 19:34:
ik zou sixt gelijk bellen/mailen, kijken of je het mailadres van hun kantoor in Alicante kan vinden. Hun kantoor aldaar is open, dus zou ook bereikbaar moeten zijn lijkt mij.
Daarnaast tevens aangifte doen van indentiteitsdiefstal en creditcard maatschappij informeren om zo eventuele transacties aldaar te kunnen blokkeren
Had vanmiddag ook gebeld met Alicante, maar het Engels was onverstaanbaar, daar schoot ik helaas niets mee op.
Thanks, maar zie hierboven..
Voor het laatst een jaar of 6 geleden wat gehuurd. Maar volgens mij zonder account, als ik nu ook probeer in te loggen met het betreffende email adres, krijg ik ook direct de melding dat het adres niet bekend is (althans, ik wordt doorgeleid naar het aanmaken van een account).
Nope, zou ik ook nooit doen. Het enige wat ik mij nu kan bedenken is een datalek...
[
Voor 102% gewijzigd door
renegrunn op 06-06-2021 21:58
]