Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headhunter1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:19
Afgelopen nacht heeft er schijnbaar een update plaats gevonden op de ipad, toen ik vanmorgen de ipad overhandige aan mijn dochter kwam ze bij mij, papa hij doet het niet. Ik moest wat instellingen doorlopen en deze deed het weer. Maar naar slaapstand moest er een toegangscode worden ingevoerd, deze heb ik zelf nooit toegevoegd. Schijnbaar heeft mijn dochter op e.o,a. manier een toegangscode ingevoerd.

Ik las bij de support van apple dat je de ipad kan herstellen via itunes. Maar het herstellen wil niet lukken, want de ipad is te vol en herstel niet mogelijk.

Via deze weg lukt het helaas niet.

Ik las dat je via icloud.com gegevens kan wissen, ik heb hierop ingelogd. Maar via hier kan je volgens mij geen apps verwijderen, foto's verwijderen kan pas als je op de ipad een koppeling hebt gemaakt met icloud foto's. Dit laatste kan dus niet. (zoveel foto's staan er ook niet op).

In zoek mijn iphone kan je de ipad wissen, maar volgens mij heeft dit een ander doel als deze bijvoorbeeld gestolen is.

Zijn er nog andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Als je de iPad aan een Win machine hangt dan zou je in de verkenner de foto's kunnen zien, en kopiëren naar een map, dan kan je ze op de iPad wissen, en is er misschien meer ruimte om te herstellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headhunter1985
absrnd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 12:04:
Als je de iPad aan een Win machine hangt dan zou je in de verkenner de foto's kunnen zien, en kopiëren naar een map, dan kan je ze op de iPad wissen, en is er misschien meer ruimte om te herstellen ?
Nee helaas, om zichtbaar te krijgen moet je deze eerst ontgrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
headhunter1985 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 12:06:
[...]

Nee helaas, om zichtbaar te krijgen moet je deze eerst ontgrendelen.
Misschien in DFU mode zetten, dan aan itunes hangen voor een restore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headhunter1985
absrnd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 12:11:
[...]

Misschien in DFU mode zetten, dan aan itunes hangen voor een restore.
Nieuwe poging, krijg nu geen melding meer dan ipad te vol zat. Maar op eind een foutcode 4005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Nu online
Als je googled op error 4005, kom je diverse mogelijkheden om dit eventueel op te lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• headhunter1985
absrnd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:14:
Als je googled op error 4005, kom je diverse mogelijkheden om dit eventueel op te lossen.
Het is gelukt naar opnieuw installeren iTunes! Dankjewel.
Pagina: 1