Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 20:53
Op dit moment zijn we een uitbouw aan het maken waar onze keuken in gaat komen. In de keuken wil ik graag een tv ophangen.

Nu wil ik de tv zo plat mogelijk tegen de muur hebben zodat de tv eigenlijke zo min mogelijk opvalt. Hierbij ben ik op de LG GX uitgekomen (nog niet aangeschaft). Bewust niet voor de Samsung the frame gekozen aangezien deze een veel mindere kwaliteit van beeld levert voor een vergelijkbare prijs.

Nu zit ik te denken hoe de tv aan te gaan sluiten. Het idee wat ik nu heb is om een inbouwstopcontact met usb enigszins verzonken in de wand te laten plaatsen en de tv er dan voor te hangen zodat de voedingskabel achter de tv in het contact kan + eventueel een chromecast.

Ik wil graag de aansluiting achter de tv hebben omdat er op de grond geen kastje o.i.d. komt. Daarbij zijn de voedingskabels vaak maar 1,5m lang. Gaat bovenstaande werken? Of zijn er andere ideeen qua aansluiten dan wel de te kiezen tv.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:09

CyBeRSPiN

sinds 2001

Voor de GX heb je een kabelgoot nodig die middenonder de tv uitkomt. De stekker kun je afknippen en verlengen.
Hoe is de lichtinval in je keuken? Oled komt het best tot zijn recht in donkere kamers, het scherm spiegelt heel erg, veel meer dan een regulere led tv.
De GX ziet er verder heel fraai uit zo plat aan de muur (heb hem zelf ook).

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeRSPiN op 06-06-2021 08:04 ]