Overcloaking van een P4 1,3Ghz

Pagina: 1
Acties:

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Welk proggie moet ik gebruiken om mijn p4 over te cloaken en wat moet ik veranderen in de bios (het klinkt noob en er komt zeker een reactie van ja als je dat niet weet moet je er niet aan beginnen). MAAAR ik kan er niet tegen dat mijn pa een 1,4 heeft dus hij hoeft maar 100 mhz sneller. of geef me een link waar alles in vermeld staat want die heb ik nog nergens kunnen vinden. Thx

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47
een cloaking device (je weet wel uit bijv. de C&C series), misschien dat er op area 51 wel 1 te krijgen...

Overklokken voor Beginners

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
het enige wat je hoeft te doen is je FSB te verhogen.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Sick Nick

Drop the top!

En daar heb je je antwoord. De Front Side Bus in de BIOS veranderen van 100 naar 110 en hij loopt op 1430 Mhz. Dus sneller dan die van je pa.
[flamebait :P ]
Maar nog steeds niet sneller dan mijnes >:)
[/enhappenmaarmensen]

Verwijderd

Je moet de twee cpu's gewoon omwisselen, dan ben je sneller dan je vader, en je hebt je 100mhz meer.

Hij merkt er niets van

• salutem
  • Laatst online: 08-05 09:28
'k heb dit ook al maanden geleden gevraagd en mij werd duidelijk dat je zowieso je bios moet flashe als je een OEM systeem hebt.
En daarna kan je het beste je FSB gaan klokke met 1 mhz per keer. (ik neem aan 1 mhz omhoog en daarna pc restart?)

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

en, is tie al onzichtbaar?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

[flauw en dus niet relevant mode]
cloaken?!? was dat niet met behulp van een tachyonbeam? daarmee fix je van alles. :P
[/flauw en dus niet relevant mode]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Hoort in DOC thuis trouwens...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:58

Arno

PF5A

--> [forum=22] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Als je beter wil cloacken met je gewoon een betere cloaking device aanschaffen, want de energie matrix aanpassen is veels te ingewikkeld en er iemand voor inhuren kost bijna evenveel als een nieuwe kopen. >:) >:) >:) >:) Als je trouwens nog goede quantum-torpedos zoekt dan heb ik er nog wel een paar liggen, helaas zijn de phasers al op >:) >:) >:) >:)

MechWarrior || Monsters Game

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
scotty, one to beam up :D

• salutem
Sjonge jonge de behulpzaamheid druipt er van af....

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

:P

Er zijn 1001 topics over overklokken.. Maar er is natuurlijk die leukere manier! 8-)

Simple de Cpu's omwisselen.. Dit kost je hoogstens een uurtje als je 2 rechter hande hebt.. Kan ook nauwelijks iets misgaan.. (ff om aarding denke)

edit[ |:( Is me weer iemand voor.. ]

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
Op vrijdag 17 augustus 2001 16:54 schreef salutem het volgende:
Sjonge jonge de behulpzaamheid druipt er van af....
er is genoeg over te vinden via search enzo, dus dan kan je zo'n reactie vewachten, zeker als je het over cloaken hebt. Daarnaast geeft hij zelf al aan dat hij er reacties op zal krijgen, dus.... >:)

Maar ook u gegroet, en pluk de dag!
en denk er aan bij het overklokken: Quod licet Iovi, non licet bovi! :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• salutem
Zekers,

maarrreee een p4 met uit een oem pc heeft toch wel zo z'n nadelen en manuel om te klokke dus das best lastig en in de faq en dergelijk staat helemaal niks over de p4 of wel ?

• 0siris
als het een OEM bord is, worden de opties juist heel makkelijk, je houdt gewoon wat minder opties over namelijk: kijk of er een ander bios voor je moederbord is, probeer SoftFSB, kijk of er stiekum toch een setje jumpertjes op je moederbord die nuttig zouden kunnen zijn, en anders heb je pech!

deze regel mag er idd wel bij de FAQ bij: OEM=tweakeronvriendelijk (meestal dan)

• salutem
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:10 schreef 0siris het volgende:
als het een OEM bord is, worden de opties juist heel makkelijk, je houdt gewoon wat minder opties over namelijk: kijk of er een ander bios voor je moederbord is, probeer SoftFSB, kijk of er stiekum toch een setje jumpertjes op je moederbord die nuttig zouden kunnen zijn, en anders heb je pech!

deze regel mag er idd wel bij de FAQ bij: OEM=tweakeronvriendelijk (meestal dan)
senks ! hoe kan ik dat zien van die jumpertjes k heb een intel 850 oem bord.

• 0siris
Op vrijdag 17 augustus 2001 17:57 schreef salutem het volgende:
senks ! hoe kan ik dat zien van die jumpertjes k heb een intel 850 oem bord.
met je ogen --> kijk of er nuttige jumpertjes bijzitten ja of nee

Pagina: 1