Toon posts:

Razer Boomslang alleen voor linkshandigen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik was van plan een Boomslang 2000 te kopen (je weet wel, die muis) maar ik heb er toch een paar vragen over.

Ik heb gelezen dat hij alleen voor linkshandigen is. als je rechtshandig bent zou je problemen krijgen met de knoppen enzo. Is dat zo?

En nog iets.. Ik weet niet precies hoe groot mijn handen zijn, maar op een website heb ik gelezen dat je erg grote klauwen moet hebben wil je deze muis goed kunnen gebruiken. Hoe zit dat?

Nog een, Heeft die muis een balletje? of is ie optisch??

Tnx

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:43
Ik heb hem zelf niet, maar hij is symmetrisch, dus links of rechts maakt niet uit. Wel schijnen de knoppen erg licht te zijn, dus je moet niet je vinger er op laten rusten, want je klikt dan soms al.

Verwijderd

En hij heeft idd een balletje

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:29

JJJ

Volgens mij heeft ie een balletje én is ie optisch. Grote handen zijn volgens mij idd wel handig bij die muis.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:58 schreef Techwarrior het volgende:
Hallo allemaal,

Ik was van plan een Boomslang 2000 te kopen (je weet wel, die muis) maar ik heb er toch een paar vragen over.

Ik heb gelezen dat hij alleen voor linkshandigen is. als je rechtshandig bent zou je problemen krijgen met de knoppen enzo. Is dat zo?

En nog iets.. Ik weet niet precies hoe groot mijn handen zijn, maar op een website heb ik gelezen dat je erg grote klauwen moet hebben wil je deze muis goed kunnen gebruiken. Hoe zit dat?

Nog een, Heeft die muis een balletje? of is ie optisch??

Tnx
En is ie z'n geld wel waard?? ik wou dan graag de 2000 versie kopen.. ik speel best veel first person shooters.. ben niet goed ofzo maar ik heb er veel plezier in.

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik heb zelf een Razar 2000 en je hebt inderdaad wel wat grotere klauwen nodig maar niet extreem groot wij europeanen kunnen er gewoon mee spelen. Ben je een jap of chinees, jah dan heb je een probleem. Hij is met een balletje en het duurt je zeker 2 weken om eraan te wennen. En ik ben rechtshandig en het loopt perfect dus dat is boelshit dat je links moet zijn (beetje vreemd als je weet dat de meerderheid van de wereldbevolking rechtshandig is)

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Hij is absoluut dus NIET optisch hij werkt gewoon met rolletjes

Verwijderd

Topicstarter
dat ie een bal heeft is wel zwaar kut natuurlijk.. Ik wil graag van die ballen af omdat mijn bureau vaak een puinhoop is (as enzo).... optische muizen hebben daar geen (of in iig veel minder) last van.

Maar ik denk niet dat die boomslang dan wat wordt.

Welke (Optische!!!!!!!!) muizen (wel met draadje) zijn nog meer erg goed voor mijn soort spellen?

• Arzie
Maar dat balletje drijft twee asjes aan en daaraan zitten schijfjes met gaatjes erin, waardoor licht uit een LED gaat, wat opgevangen wordt door een OPTISCHE sensor!! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 augustus 2001 15:09 schreef Arzie het volgende:
Maar dat balletje drijft twee asjes aan en daaraan zitten schijfjes met gaatjes erin, waardoor licht uit een LED gaat, wat opgevangen wordt door een OPTISCHE sensor!! ;)
Volgens mij is dat bij elke muis zo... toch?

• Arzie
Dat wel ja ;)

Verwijderd

roflol :P :)

• arnominator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12-2021
Hij heeft dan wel een bal, maar er zit een speciale constructie op om hem tegen stof te beschermen.. Verder is ie inderdaad optical, maar anders dan de normale muis. Dit optical systeem is door hun uitgevonden en zorgt nu juist voor die speciale precisie. Mocht je interesse hebben, ik heb er nog een liggen omdat ik hem persoonlijk niet fijn vond. Maarja, ik ben dan ook heeeel erg kritisch, want alle opticals etc vind ik ook niks (zit dus nu weer te gamen met mijn fl 20,- muis, lol). Mocht je interesse hebben, mijn R2000 is dus te koop. Hij is maar 2 weken gebruikt. Werkend te proberen etc.. Heb je interesse, ICQ me even op 75977364 of laat hier een berichtje achter (ICQ = het beste) .. Ben wel zo 2 weken op vakantie btw..

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Kep ook een boomslang 2000 en hij wordt wel (langzaam) vuil van binnen (vreemd is dat alleen het asje in de lengterichting vies wordt, in de dwarsrichting niet *D. Ben best tevreden (ondanks de wat vreemde vorm), maar toen ie pas nieuw was was ie het best. lijkt langzaam minder te worden (waarschijnlijk door vuil, vet etc. op de bal). Heb m nog nooit met alcohol oid schoongemaakt.

* Bedenk me opeens dat dat misschien komt omdat ik er alleen mee frag (heb 2e muis voor normaal gebruik), dus voornamelijk links-rechts bewegingen maak.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Op vrijdag 17 augustus 2001 15:01 schreef Arzie het volgende:
Ik heb hem zelf niet, maar hij is symmetrisch, dus links of rechts maakt niet uit. Wel schijnen de knoppen erg licht te zijn, dus je moet niet je vinger er op laten rusten, want je klikt dan soms al.
Het is ook helemaal niet de bedoeling om met je hele hand op die muis te zitten, je handpalm hoor ook op de tafel te rusten, 2 dagen wennen, en dan....heb je er jaren plezier van. :D

w00t

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 16:13 schreef arnominator het volgende:
Hij heeft dan wel een bal, maar er zit een speciale constructie op om hem tegen stof te beschermen.. Verder is ie inderdaad optical, maar anders dan de normale muis. Dit optical systeem is door hun uitgevonden en zorgt nu juist voor die speciale precisie. Mocht je interesse hebben, ik heb er nog een liggen omdat ik hem persoonlijk niet fijn vond. Maarja, ik ben dan ook heeeel erg kritisch, want alle opticals etc vind ik ook niks (zit dus nu weer te gamen met mijn fl 20,- muis, lol). Mocht je interesse hebben, mijn R2000 is dus te koop. Hij is maar 2 weken gebruikt. Werkend te proberen etc.. Heb je interesse, ICQ me even op 75977364 of laat hier een berichtje achter (ICQ = het beste) .. Ben wel zo 2 weken op vakantie btw..
Als hij nog goed in orde is wil ik em ruilen tegen m'n Logitech Mouseman Optical . Die's gloednieuw .
Pagina: 1