Goedemorgen. ik ben momenteel bezig om mijn unifi-controller (draait op een docker op mijn synology nas) updateable te maken zonder dat ik alle settings verlies. Nu volg ik deze video waarin alles stap-voor-stap wordt uitgelegd. Is heb echter iets vreemds:
Als ik kijk naar de video dan wordt er op een gegeven moment een unifi folder gemaakt op de nas waarin de config-settings opgeslagen moeten worden. Deze folder bestaat al bij mij met daarin bestanden die recent zijn (van vandaag bijvoorbeeld) :
/f/image/WlMUv3hCSa4tRxq3lLzuOGia.png?f=fotoalbum_large)
Deze folder wordt dus nu al gebruikt zo te zien door de docker container.
Kijk ik echter naar de advanced properties van de docker-image dan zie ik daar geen folder staan:
/f/image/3lR9mY1ef5xtpYRJmPaamdl3.png?f=fotoalbum_large)
Ik had hier dus iets verwacht van een folder link met /var/lib/unifi (zoals je ook in de video ziet op 2:33. Wat gaat er nu mis?
Ik ben bang om te gaan prutsen om zo alle settings kwijt te raken van de unifi controller... alvast bedankt voor de hulp.
Als ik kijk naar de video dan wordt er op een gegeven moment een unifi folder gemaakt op de nas waarin de config-settings opgeslagen moeten worden. Deze folder bestaat al bij mij met daarin bestanden die recent zijn (van vandaag bijvoorbeeld) :
/f/image/WlMUv3hCSa4tRxq3lLzuOGia.png?f=fotoalbum_large)
Deze folder wordt dus nu al gebruikt zo te zien door de docker container.
Kijk ik echter naar de advanced properties van de docker-image dan zie ik daar geen folder staan:
/f/image/3lR9mY1ef5xtpYRJmPaamdl3.png?f=fotoalbum_large)
Ik had hier dus iets verwacht van een folder link met /var/lib/unifi (zoals je ook in de video ziet op 2:33. Wat gaat er nu mis?
Ik ben bang om te gaan prutsen om zo alle settings kwijt te raken van de unifi controller... alvast bedankt voor de hulp.