Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Zeversolar Wifi uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Boest
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23-06 21:54
ik heb een zeversolar omvormer deze blijft continu eigen wifi uitstralen en dat wil ik niet, ik heb er een netwerk kabel bij gemaakt maar nu blijft de wifi toch ingeschakeld en hij blijft wifi uitstralen.

Heeft iemand een tip of ervaring om dit te fixen?

Alle reacties

• The-Source
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22-06 20:29
Wellicht inloggen op de wifi module en het daarin uitzetten. Maar ik verwacht dat je daarna er ook nooit meer inkomt.
Weet je wel zeker dat deze omvormer wel direct op LAN aangesloten kan worden of dat je daar een andere data module ervoor moet plaatsen (dat lost gelijk e 1e probleem op).
Ik ken de specifieke omvormer niet maar meestal zijn de data modules modulair dus of LAN of Wifi of 4G

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.
Meater - Ultieme kerntemperatuur meter

• Boest

• The-Source
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22-06 20:29
Als je de wifi module aanmeld op je eigen netwerk dan zal deze zijn default SSID als het goed is niet meer uitzenden. Maar aangezien je niets bij je foto's hebt getypt is het niet duidelijk of je nog een vraag hebt...

Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.
Meater - Ultieme kerntemperatuur meter

• Boest
Zoals op de screenshots is te zien is de wifi verbonden met mijn netwerk echter heb ik geen mogelijkheid deze uit te schakelen, zoals je kan zien heb ik ook 2 verschillende ip adressen wifi en kabel dus dat werkt wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boest
Isschien moet de hardware w Isi module eruit maar dat durf ik zelf niet aan, ik weet niet of er nog iets aangepast moet worden aan de software.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True