Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

8K-incompatibiliteitsproblemen bij Denon

Pagina: 1
Acties:

• webdrifter
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 05-06 13:45
@Koekiemonsterr

Beste heer Jansen, Jos,

In je artikel over het oplossen van de 8K-incompatibiliteitsproblemen bij Denon

( nieuws: Denon en Marantz bieden adapter aan voor oplossen HDMI-issue bij 4k12... )

verwijs je naar deze website van Denon: http://www.denon.com/nl-nl/hdmiadapter

Ik heb een Denon X2700H DAB. Dus heb ik mij daar geregistreerd.

Ik krijg bijgaande reactie (zij bijgevoegde screenshot).

Wellicht verdient je artikel een update?

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 10-06 09:10
Das heel apart, ik heb vanaf de 15e mei mijn serie nummer ingevoerd en krijg hopelijk binnenkort mijn kastje.

Het kan ook heel goed zijn, maar das een aanname dat je een nieuwere versie hebt die die problemen niet heeft.

[Voor 34% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 05-06-2021 13:54]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• reaL_G
  • Registratie: juni 2005
  • Nu online
Wat is je volledig modelnummer?
Staat er een revisie nummer achter?

AVRX2700HDABBKE2

[Voor 12% gewijzigd door reaL_G op 05-06-2021 13:59]

GiTS

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 22:30

Koekiemonsterr

Redacteur

I am so huuungry!

@webdrifter Dank voor het melden, maar dit kan natuurlijk ook een individueel geval zijn, of een foutje. Of wat hierboven wordt gesuggereerd. Dus kijk even of je er met Denon uit kan komen hoe het precies zit. Voor nu kan ik hier niet direct iets mee qua nieuws

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True