Tijdelijke vloerbedekking

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamertjetik
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-09-2021
Beste Tweakers,

Binnenkort gaan ik en mijn vriendin naar een rijtjeshuis verhuizen.

Wij willen daar zo snel mogelijk in met als eerst alleen de spullen die wij nodig hebben om te beginnen alvorens wij daar één voor één de kamers permanent aan gaan pakken kwa muren en laminaat.

Voordat wij die spullen daarheen verhuizen willen wij een tijdelijke vloerbedekking aanleggen in de de delen waar wij gebruik van gaan maken zoals de gangen, deel van de woonkamer, keuken en slaapkamer.

Zelf zat ik te denken aan het aanleggen van niet al te duur zeil of vloerdelen zoals in kantoren met daaronder goedkope isolatie.

Zijn er hier misschien mensen die daar ervaringen/ ideëen over hebben?

Bij voorbaat dank,

Hamertjetik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:02
Hamertjetik schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:04:
Gewoon niks neerleggen en tijdelijk op de ondervloer leven, welk materiaal dat ook is.

Als je een zolder hebt waar je je vloerbedekking op kan hergebruiken dan zou je het wel kunnen doen.

De rest is IMHO gewoon verspilling van materiaal en geld.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DrSpixel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-05 22:35
Toen ik antikraak woonde haalde ik altijd tapijttegels op marktplaats. Als je goed zoekt, vindt je er grote partij van dezelfde kleur. Als je restpartijen koopt kosten ze rond de 50 cent per tegel (50 X 50cm). Ik heb ze meeverhuisd en strak gelegd. Ze liggen hier nu nog steeds op zolder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Neem gewoon de goedkoopste vloerbedekking op rol die je kan vinden: https://www.hornbach.nl/s...-rol/3824847/artikel.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fonsz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:04
Toen wij tijdelijk in een huurhuis zaten om te wachten op de oplevering van onze nieuwe woning heb ik via internet een restpartij tapijttegels gekocht. Zo heb ik de begane grond en de 1e verdieping van tapijt voorzien.

Leggen is super eenvoudig. Na 6 uur had ik alles er in liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:23

FreakNL

Well do ya punk?

Die tapijttegels zijn super hiervoor.. Je kunt op bepaalde plekken (waar je niet al te vaak komt) ook nog delen overslaan..

Ik kan me voorstellen dat je niet op het beton wilt "leven"...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:02
FreakNL schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:22:
Ik kan me voorstellen dat je niet op het beton wilt "leven"...
Werkt alleen maar motiverender om dat laminaat snel te leggen ;)

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-05 10:58
Anders bij de Action een aantal van die pakken met vloerstukken halen. Volgens de action zijn ze voor in de garage, onder je zwembad, onder je wasmachine e.d. Ik heb ze ook liggen in de kamer die nog niet af is, ideaal, want dempt als een malle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De genoemde tapijttegels zijn erg eenvoudig te leggen en ook goed betaalbaar, maar waarom niet gewoon meteen dat laminaat erin? Wij hebbdn bij onze vorige verhuizing het hele huis in een dag gedaan. Kwestie van even doorpakken. Schilderen kun je dan alsnog later doen, maar dan hoef je tenminste niet alles weer uit de ruimtes te halen. Plinten plaatsen kan (en moet) ook later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Beste Tweakers,

Binnenkort gaan ik en mijn vriendin naar een rijtjeshuis verhuizen.

Wij willen daar zo snel mogelijk in met als eerst alleen de spullen die wij nodig hebben om te beginnen alvorens wij daar één voor één de kamers permanent aan gaan pakken kwa muren en laminaat.

Voordat wij die spullen daarheen verhuizen willen wij een tijdelijke vloerbedekking aanleggen in de de delen waar wij gebruik van gaan maken zoals de gangen, deel van de woonkamer, keuken en slaapkamer.

Zelf zat ik te denken aan het aanleggen van niet al te duur zeil of vloerdelen zoals in kantoren met daaronder goedkope isolatie.

Bij voorbaat dank,

Hamertjetik
Ik zou daar dan geen cent aan uitgeven. In de resterende ruimte zvm je spullen opbergen, en gewoon
bedekking leggen die je wenst in de te gebruikte ruimtes.

alleen zoiets komt al op E7,80 per stekkende meter(400cm rolbreedte)

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 05-06-2021 14:23 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Je hebt tijdelijk en tijdelijk. Als tijdelijk 3 jaar kan zijn, is een zeiltje met een leuk motiefje misschien niet eens zo gek. Anders inderdaad restpartijen tapijttegels scoren. De oude rotten kennen het als Heuga waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:05
ja
FreakNL schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:22:
Die tapijttegels zijn super hiervoor.
dit! Hier ook gedaan. Een restpartij gekocht bij een van de vele aanbieders en dat heeft meer dan een jaar prima gelegen tot er een echte (parket) vloer in ging. Voor 200eu hadden we de hele vloer dicht liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLS_
  • Laatst online: 20:51
Hackus schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:23:
[...]
alleen zoiets komt al op E7,80 per stekkende meter(400cm rolbreedte)
Dit is precies wat ik heb gekocht bij de Kwantum toen ik een paar maanden in een tijdelijke woning moest bivakkeren. 2 euro de vierkante meter en met dubbelzijdig tape aan de betonnen ondergrond vastgeplakt. Werkte prima en toen de paar maanden er uiteindelijk 18 bleken (vertraging bij de bouw van een ander huis) was ik er heel blij mee.
Pagina: 1