Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
USB-C naar HDMI kabel
Wat is je budget?
NVT
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
NVT
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Laptop + LG OLED55CX6LA Zwart
Het vinden van een USB-C naar HDMI kabel is zo lastig nog niet. Echter ben ik nu een beetje wantrouwig naar de kabels, waar ik eergisteren een dergelijke kabel heb besteld en deze niet functioneert. Derhalve open ik dit topic om jullie tweakers te vragen naar welke kabel jullie gebruiken?
Door middel van dit topic wil ik ook gelijk andere tweakers waarschuwen voor deze kabel: USB-C naar HDMI van allekabels.nl
4K@60Hz? Vergeet het maar, deze kabel geeft geen enkel beeld....
Ik zoek een?
USB-C naar HDMI kabel
Wat is je budget?
NVT
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
NVT
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Laptop + LG OLED55CX6LA Zwart
Het vinden van een USB-C naar HDMI kabel is zo lastig nog niet. Echter ben ik nu een beetje wantrouwig naar de kabels, waar ik eergisteren een dergelijke kabel heb besteld en deze niet functioneert. Derhalve open ik dit topic om jullie tweakers te vragen naar welke kabel jullie gebruiken?
Door middel van dit topic wil ik ook gelijk andere tweakers waarschuwen voor deze kabel: USB-C naar HDMI van allekabels.nl
4K@60Hz? Vergeet het maar, deze kabel geeft geen enkel beeld....
01010000 01100101 01110000 01100101