RoutIT adsl tarieven?

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Op de site van Routit zie je dat er een paar leuke adsl verbindingen te krijgen zijn maar tarieven hebben ze niet. Ik heb ze een mailtje gestuurd maar dan verwijzen ze maar naar de CSP partners. Nou ben ik ook even op die CSP partners sites gaan kijken en daar is het helemaal supervaag met 'solutions' 'support'en 'consultancy' en weet ik wat voor termen. weet iemand waar ik de tarieven kan vinden en of het wel voor particulieren is?

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Zo te zien is het een reseller van Baby-XL verbindingen.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

/offtopic ik kan mijn bericht niet editen dus dan zo maar:

Ik was een beetje te snel, ik zie dat ze ook met BBnet werken.
Voor de tarieven kan je waarschijnlijk wel uitgaan van de bedragen zoals ze door BabyXL en BBnet worden vermeld.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Ja maar zij bieden bijvoorbeeld een upstream van 0,5Mbit, dat is toch geen standaard BBned of BabyXL snelheid? Dat is al 2 keer zo snel als de snelste MXstream versie.

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg