Vandaag sinds tijden maar weer eens mijn oude (lees erfstuk etc je kent ze wel) fiets afgestoft om even een pakketje weg te brengen. Normaliter heb ik uitsluitend wind tegen en ben ik echt wel wat gewend maar vandaag voelde het extra zwaar. Nu ben ik vanochtend opgestaan met best goede zin dus nee het was niet zo'n dag
Tijdens het proberen van een versnelling lichter kwam ik er snel achter, mijn fiets schakelt niet meer!
Bij thuiskomst gelijk maar even gekeken hoe en wat en de shifter (hoe noem je zo'n ding eigenlijk?) open gemaakt.. tot mijn grote schrik was de oorzaak al snel duidelijk. Een kapot ringveertje! Een bezoekje aan de plaatselijke fietsenmaker later ben ik helaas niet veel verder dan gelukkig heeft u lang plezier gehad van deze fiets maar dit kunnen we helaas niet meer maken
Wat overigens wel kon was alles vervangen a €80,00 onderdelen ex arbeid...
Naar mijn idee moet dit toch echt beter\goedkoper\makkelijker kunnen! Heeft er iemand een idee of suggestie waar ik zo'n ringveertje zou kunnen bestellen? Alvast bedankt voor eventuele reacties
:strip_exif()/f/image/GrYzJHqtp1KBdJaWPKjZS2Gy.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij thuiskomst gelijk maar even gekeken hoe en wat en de shifter (hoe noem je zo'n ding eigenlijk?) open gemaakt.. tot mijn grote schrik was de oorzaak al snel duidelijk. Een kapot ringveertje! Een bezoekje aan de plaatselijke fietsenmaker later ben ik helaas niet veel verder dan gelukkig heeft u lang plezier gehad van deze fiets maar dit kunnen we helaas niet meer maken
Naar mijn idee moet dit toch echt beter\goedkoper\makkelijker kunnen! Heeft er iemand een idee of suggestie waar ik zo'n ringveertje zou kunnen bestellen? Alvast bedankt voor eventuele reacties
:strip_exif()/f/image/GrYzJHqtp1KBdJaWPKjZS2Gy.jpg?f=fotoalbum_large)