Vraag
Alle reacties
Het gaat om het icoontje rechts in het groen .
Dat is Bender
/flauw
Welk merk en type is dit?
/flauw
Welk merk en type is dit?
[ Voor 39% gewijzigd door Vorkie op 04-06-2021 18:30 ]
Zal toch in de handleiding moeten staan lijkt mij. Zoek eens op het type nummer op Google samen met het zoekwoord manual
bijvullen? hoe lang heb je hem al? merk/type?
Hoi allemaal iig bedankt voor de reacties , ben de hele middag al aan het zoeken en kan niets vinden via google .
Ik denk ik probeer het hier mischien dat iemand het zo wist .
Handleiding ben ik kwijt helaas .
Het betreft een chunlan kfr-50 - 5 kw
Ik denk ik probeer het hier mischien dat iemand het zo wist .
Handleiding ben ik kwijt helaas .
Het betreft een chunlan kfr-50 - 5 kw
Het icoon moet in ieder geval een compressor voorstellen. Maar geen idee waarom je airco dit icoontje laat zien.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZpeO2gBiQeFjXtDZAqSzLTWU.png?f=user_large)
No animals were harmed in the making of this comment.
Indication of compressor running betekent het .
Wat het inhoudt verder , geen idee .
Tis een groen lampje dus ga er maar van uit dat het niets ergs is .
Iedereen bedankt voor de reacties .
Wat het inhoudt verder , geen idee .
Tis een groen lampje dus ga er maar van uit dat het niets ergs is .
Iedereen bedankt voor de reacties .
Als je het letterlijk vertaalt betekent het dat de compressor draait. Dat lijkt me voor een airco ten alle tijde niet meer dan logisch. Heeft de airco ook een ventilatorstand waarbij er niet gekoeld wordt? Ik zou verwachten dat het icoontje in die stand dan niet meer brandt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Hoi , ik zal er eens op letten .
Volgens mij als de buiten unit stil is dus in ventilatie stand draait is het icoontje idd weg .
Thnx voor je uitleg en hulp
Volgens mij als de buiten unit stil is dus in ventilatie stand draait is het icoontje idd weg .
Thnx voor je uitleg en hulp
Nou als hij zijn setpoint bereikt heeft gaan sommige airco's de compressor uit zetten, en 5-10 minuten later weer aan.g0tanks schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:13:
Als je het letterlijk vertaalt betekent het dat de compressor draait. Dat lijkt me voor een airco ten alle tijde niet meer dan logisch. Heeft de airco ook een ventilatorstand waarbij er niet gekoeld wordt? Ik zou verwachten dat het icoontje in die stand dan niet meer brandt.
Dit icoontje zou dat dus aan geven.
[ Voor 6% gewijzigd door de Peer op 04-06-2021 20:42 ]
20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018
Pagina: 1