Ik zoek een?
Soundbar voor mijn LG CX 65 inch, icm een PS5 en Apple TV
Wat is je budget?
Liefst onder de €500 maar zou eventueel meer kunnen uitgeven als daarmee mijn setup meer future proof is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik vind de interne speakers van de LG CX erg slecht dus ben op zoek naar een soundbar die beter geluid geeft, vind het vooral belangrijk dat de dialoog in series goed te horen is en niet overstemd wordt door de andere geluiden. Dus liefst iets met een center channel.De soundbar zal vooral worden gebruikt voor series en voor gamen op de PS5
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en een soort van shortlist gemaakt.
Ik heb in de Mediamarkt kunnen luisteren naar de Bose en de Sonos soundbars. Ik vond de Bose 300 Smart Soundbar beter klinken dan de Sonos Beam en ik vond de Sonos Arc beter klinken dan de Bose 700.
De overige soundbars in mijn lijstje heb ik helaas niet kunnen testen.
Sommigen hebben eArc en atmos wat een pré is aangezien een PS5 gebruik kan maken van eArc zodat ik LPCM kan gebruiken. Maar ik heb eigenlijk geen idee hoe belangrijk dit is en of je dit in de praktijk echt merkt, maar naar de toekomst toe zal het wel meer future proof zijn denk ik.
Welke vragen heb je hier nog over?
Daarnaast woon ik in een appartement dus ik wil geen subwoofer, denk dat de onderburen daar niet heel blij van zouden worden en heb er ook niet echt ruimte voor. Echter staan er op mijn lijstje wel twee soundbars die wel een subwoofer erbij hebben. Als ik die zou nemen zou ik dus de subwoofer niet gebruiken maar ik heb geen idee of die dan veel slechter klinken dan de all-in-one soundbars en of dit dus een goede optie is.
Soundbar voor mijn LG CX 65 inch, icm een PS5 en Apple TV
Wat is je budget?
Liefst onder de €500 maar zou eventueel meer kunnen uitgeven als daarmee mijn setup meer future proof is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik vind de interne speakers van de LG CX erg slecht dus ben op zoek naar een soundbar die beter geluid geeft, vind het vooral belangrijk dat de dialoog in series goed te horen is en niet overstemd wordt door de andere geluiden. Dus liefst iets met een center channel.De soundbar zal vooral worden gebruikt voor series en voor gamen op de PS5
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en een soort van shortlist gemaakt.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Home cinema en audiosets | Bose Smart Soundbar 300 | € 351,24 | € 351,24 |
1 | Home cinema en audiosets | Bose Soundbar 700 Wit | € 699,- | € 699,- |
1 | Home cinema en audiosets | Denon Home Sound Bar 550 | € 574,- | € 574,- |
1 | Home cinema en audiosets | JBL Bar 5.0 MultiBeam | € 366,56 | € 366,56 |
1 | Home cinema en audiosets | LG DSN10YG | € 502,55 | € 502,55 |
1 | Home cinema en audiosets | Samsung HW-Q70T | € 339,- | € 339,- |
1 | Home cinema en audiosets | Sonos Arc Wit | € 849,21 | € 849,21 |
1 | Home cinema en audiosets | Sonos Beam Wit | € 409,- | € 409,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.090,56 |
Ik heb in de Mediamarkt kunnen luisteren naar de Bose en de Sonos soundbars. Ik vond de Bose 300 Smart Soundbar beter klinken dan de Sonos Beam en ik vond de Sonos Arc beter klinken dan de Bose 700.
De overige soundbars in mijn lijstje heb ik helaas niet kunnen testen.
Sommigen hebben eArc en atmos wat een pré is aangezien een PS5 gebruik kan maken van eArc zodat ik LPCM kan gebruiken. Maar ik heb eigenlijk geen idee hoe belangrijk dit is en of je dit in de praktijk echt merkt, maar naar de toekomst toe zal het wel meer future proof zijn denk ik.
Welke vragen heb je hier nog over?
Daarnaast woon ik in een appartement dus ik wil geen subwoofer, denk dat de onderburen daar niet heel blij van zouden worden en heb er ook niet echt ruimte voor. Echter staan er op mijn lijstje wel twee soundbars die wel een subwoofer erbij hebben. Als ik die zou nemen zou ik dus de subwoofer niet gebruiken maar ik heb geen idee of die dan veel slechter klinken dan de all-in-one soundbars en of dit dus een goede optie is.