Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk51
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-12-2024
Mijn vraag

Ik wil een hulpstuk (Sjabloon) voor een kunst voorwerp maken
De bedoeling is om over de lijnen van een afbeelding cirkels op een gelijke afstand te plaatsen , deze afbeelding dan uitprinten, en op de cirkels cilindrische buizen te plaatsen .

Het idee is om de buizen te voorzien van verlichting
Het geheel word namelijk aan een wand opgehangen, waarbij de verlichting alleen zichtbaar is als je er recht voor staat
de afbeelding is ongeveer 650x 350mm,
Ik was al begonnen met solidworks , toen iemand me vertelde dat dit met adobe illustrator wellicht eenvoudiger zou kunnen

Wie kan mij helpen?
thx
Ton

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07 20:17

marapuru

db.

Ik begrijp je vraag niet goed. Zoek je iemand die het voor jou doet? Wat heb je al geprobeerd in Illustrator? Wat had je al staan in Solidworks en waarom was dat niet goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
De vragen die er staan wanneer je hier een nieuw (vraag)topic opent staan er niet voor niets:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Het is ook mij, net als @marapuru, onduidelijk wat nu je (concrete) vraag is. Ik verzoek je dan ook vriendelijk even onze quickstart door te nemen en het dan met een nieuw topic nog eens te proberen. Let wel dat als je hier, zoals @marapuru ook al aangeeft, op zoek bent naar mensen die 't vóór je doen je aan 't verkeerde adres bent. Lees daarvoor ook even Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! dat bovenaan dit forum staat te prijken met reden ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.