Mijn vraag
..Ik wil graag een 65 inch Smart TV kopen met soundbar.
Budget 1500 euro
Relevante software en hardware die ik gebruik
UPC Mediabox van ZIGGO
DS218Play Synology NAS pas aangeschaft en nog niet echt bekend mee, heb er nu DS Video op staan, maar lees ook veel over PLEX.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Samsung Qled 65Q80T met soundbar samsung HW-Q70t/XN
Na het uitzoeken kwam ik erachter dat DTS niet meer ondersteund word op nieuwe modellen van Samsung en LG.
Ik kan nergens vinden of dit omzeild kan worden door middel van de soundbar die wel DTS ondersteund, de helpdesk van Coolblue beweerd van wel maar ik heb hier mijn twijfels over ? (en hoe moet dat dan aangesloten worden)
Of ik heb heel de topic over dit onderwerp hier kei over het hoofd gezien, of is er iemand die mij hier enig duidelijkheid in kan geven?
Anders koop ik straks een TV en kan ik de NAS niet optimaal gebruiken.
Graag advies of tips,
Bijvoorbaat dank.
...
..Ik wil graag een 65 inch Smart TV kopen met soundbar.
Budget 1500 euro
Relevante software en hardware die ik gebruik
UPC Mediabox van ZIGGO
DS218Play Synology NAS pas aangeschaft en nog niet echt bekend mee, heb er nu DS Video op staan, maar lees ook veel over PLEX.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Samsung Qled 65Q80T met soundbar samsung HW-Q70t/XN
Na het uitzoeken kwam ik erachter dat DTS niet meer ondersteund word op nieuwe modellen van Samsung en LG.
Ik kan nergens vinden of dit omzeild kan worden door middel van de soundbar die wel DTS ondersteund, de helpdesk van Coolblue beweerd van wel maar ik heb hier mijn twijfels over ? (en hoe moet dat dan aangesloten worden)
Of ik heb heel de topic over dit onderwerp hier kei over het hoofd gezien, of is er iemand die mij hier enig duidelijkheid in kan geven?
Anders koop ik straks een TV en kan ik de NAS niet optimaal gebruiken.
Graag advies of tips,
Bijvoorbaat dank.
...