TLDR; ik gebruik google apps suite free legacy edition (op een domeinnaam). Ik kan niet meer inloggen met de correcte gegevens en google support wil geen support verlenen omdat het een gratis suite is. Hoe kan ik mijn account recovery starten?
Sinds 2009 heb ik een domeinnaam gekoppeld aan Google Apps/ G Suite. Dit heeft altijd goed gewerkt, tot vanochtend. Ik kan niet meer inloggen via de browser op mijn account. Ik geef mijn google account en correcte wachtwoord op, google geeft de melding:
Ik heb een support form ingevuld die getoond wordt op de pagina met bovenstaande verify melding, maar de reactie van google support is dat ik geen recht heb op support van Workspaces omdat ik een legacy free editie heb. Daarna verwijzen ze me naar google account recovery, waar ik mijn accountnaam invul en weer hetzeflde formulier te zien krijg voor support van Workspaces.
Dus google account recovery laat me alleen een form invullen van Workspaces, die geen support leveren omdat ik de free editie heb.
Automatische melding van Google Workspace support
Mijn vraag: Heeft er iemand ervaring met de melding "Google couldn’t verify this account belongs to you."
Heeft er iemand een manier om bij account recovery van legacy free edition uit te komen?
Sinds 2009 heb ik een domeinnaam gekoppeld aan Google Apps/ G Suite. Dit heeft altijd goed gewerkt, tot vanochtend. Ik kan niet meer inloggen via de browser op mijn account. Ik geef mijn google account en correcte wachtwoord op, google geeft de melding:
Wat nog wel werkt is de inbox op de mailapp van mijn iphone, en de "SmartLock" app van google op mijn iphone. Via de smartlock app->manage account kan ik gewoon nog alles aanpassen en in mijn inbox. Ik heb daar de security meldingen doorgelopen, maar daar staat niets vreemds tussen. Ik heb ook mijn wachtwoord aangepast (nadat ik niet meer in de browser kon inloggen) in de hoop dat dat de problemen zou verhelpen, maar dit heeft niets opgelost.Google couldn’t verify this account belongs to you.
Try again later or use Account Recovery for help.
Ik heb een support form ingevuld die getoond wordt op de pagina met bovenstaande verify melding, maar de reactie van google support is dat ik geen recht heb op support van Workspaces omdat ik een legacy free editie heb. Daarna verwijzen ze me naar google account recovery, waar ik mijn accountnaam invul en weer hetzeflde formulier te zien krijg voor support van Workspaces.
Dus google account recovery laat me alleen een form invullen van Workspaces, die geen support leveren omdat ik de free editie heb.
Automatische melding van Google Workspace support
Melding van Google Account supportThe account belongs to legacy free edition of G Suite (https://support.google.com/a/answer/2855120) and is therefore not entitled to support. Please refer to https://accounts.google.com/recovery to seek assistance with recovery of this account.
Ik heb meerdere browsers op meerdere computers geprobeerd, en ja ik weet zeker dat mijn wachtwoord klopt. Als ik een verkeerd wachtwoord invoer krijg je namelijk een andere melding.If you are an administrator, please contact another administrator for your domain, the Google Workspace Support Team, or your Google Workspace Partner to have your account access reestablished.
Mijn vraag: Heeft er iemand ervaring met de melding "Google couldn’t verify this account belongs to you."
Heeft er iemand een manier om bij account recovery van legacy free edition uit te komen?
[ Voor 12% gewijzigd door HarmAchternaam op 03-06-2021 16:19 . Reden: extra formatting, melding google account support ]