Wij hebben een offerte liggen voor een PV installatie en ik wilde even een second opinion dat dit een goede aanbieding is. We hoeven niet een budget oplossing maar wil wel dat ik een eerlijke prijs betaal./f/image/VHMrLdHhLdzGuqb8OGKmI8dI.png?f=fotoalbum_large)
Voor nu is daar 65 panelen op ingepland. 2 volledig zonder schaduw, en 1tje met een beetje schaduw.
in de winter verliest deze het blad dus schijnt dan ook op de panelen.
Later dit jaar (september) komt er nog warmtepomp voor het zwembad
Binnen een jaar ook een elektrische auto. Later in de toekomst mogelijk nog een tweede van de schoonouders.
We hebben nog gas voor de bijverwarming van de vloerverwarming.
64 stuks JA Solar S21 360Wp, Full Black
1 stuks Solar Edgde SE25K 3-fase omvormer
32 stuks Solar Edge Power Optimizer P801-5R MDM RM
1 stuks Constructie materialen (montage op schuine EPDM dak
Monitoring en data
komt op 17000 excl.
Foto's
/f/image/VHMrLdHhLdzGuqb8OGKmI8dI.png?f=fotoalbum_large)
Beschikbare (dak)ruimte
Meer dan voldoende, heb drie schuinen daken met een hoek van 15-18 graden. Daarnaast nog ook platte delen.Voor nu is daar 65 panelen op ingepland. 2 volledig zonder schaduw, en 1tje met een beetje schaduw.
Schaduw
1 enkele boom die op precies zuid staat en de zon dus overheen komt.in de winter verliest deze het blad dus schijnt dan ook op de panelen.
Jaarverbruik
onbekend is namelijk een nieuw huis waar we samen wonen met mijn schoonouders. (dus letterlijk 2 huishoudens incl koken via 2x inductie 4 ovens)Later dit jaar (september) komt er nog warmtepomp voor het zwembad
Binnen een jaar ook een elektrische auto. Later in de toekomst mogelijk nog een tweede van de schoonouders.
We hebben nog gas voor de bijverwarming van de vloerverwarming.
Huidige elektriciteitsaansluiting
3x35a en een oudewetse meter met draaischijf.Budget en doel
volledig via zonnepanelen.Wie gaat het project uitvoeren
installatie bedrijfBijhouden van data
Yes graag, zat er volgens mij inReeds verkregen offertes
Omschrijving werkzaamheden PV installatie: 64 stuks JA Solar S21 360Wp, Full Black
1 stuks Solar Edgde SE25K 3-fase omvormer
32 stuks Solar Edge Power Optimizer P801-5R MDM RM
1 stuks Constructie materialen (montage op schuine EPDM dak
Monitoring en data
komt op 17000 excl.
Regio
AltenaProfessor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.