Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphoneproblemen
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 06-06-2021
Ik heb een nieuwe iPhone met IOS 14, mijn oude toestel gaat niet meer aan namelijk...
Nu heb ik standaard whatsapp opslaan in mijn iCloud aan staan, zo vindt whatsapp ook een media van 10.7GB van 24-05-2021 om te herstellen. Als ik vervolgens op herstel klik download hij maar 13.7MB en geeft die vervolgens de melding dat het herstel is mislukt...
Ik heb alles geprobeerd, zoals iCloud login en uit, software update, whatsapp vele malen verwijderd, maar niks werkt.
De afbeeldingen in WhatsApp zijn enorm belangrijk voor mij en ik wil dit dan ook heel graag opgelost hebben.
*snip

Wellicht dat @WhatsappHack mij kan helpen of iemand anders?

Ik hoor het heel graag!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x8xiNpR0lftLfHeud888ZkCcAsA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/P3EVqTN6ljRLlSVU1MurgYx0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 02-06-2021 23:37 . Reden: tipgeld doen we niet aan ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twieren
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online
Welke iOS versie had je oude toestel? Heb je met toeval een backup van je iPhone gemaakt welke je wellicht kan herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphoneproblemen
Hi @twieren
Bedankt voor je reactie!! Me oude toestel was een iPhone X, welke IOS weet ik niet precies maar zal sowieso 10+ zijn geweest, deze is echt helemaal kapot en niet meer aan de praat te krijgen helaas...
24 mei is dus nog wel een backup van deze gemaakt zoals WhatsApp aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:53
iphoneproblemen schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 23:06:
Ik heb een nieuwe iPhone met IOS 14, mijn oude toestel gaat niet meer aan namelijk...
Nu heb ik standaard whatsapp opslaan in mijn iCloud aan staan, zo vindt whatsapp ook een media van 10.7GB van 24-05-2021 om te herstellen. Als ik vervolgens op herstel klik download hij maar 13.7MB en geeft die vervolgens de melding dat het herstel is mislukt...
Ik heb alles geprobeerd, zoals iCloud login en uit, software update, whatsapp vele malen verwijderd, maar niks werkt.
De afbeeldingen in WhatsApp zijn enorm belangrijk voor mij en ik wil dit dan ook heel graag opgelost hebben.
Vandaar geef ik graag een tip van 50 euro voor degene die mij helpt dit probleem op te lossen en mijn media te herstellen via whatsapp!!

Wellicht dat @WhatsappHack mij kan helpen of iemand anders?

Ik hoor het heel graag!

[Afbeelding]
Toen je je mobiel in gebruik nam, heb je toen een backup gekozen? Heb je hierbij whatsapp terug laten zetten door de backup, of geannuleerd en seperaat teruggezet? Gebruik je wel hetzelfde nummer?

[ Voor 11% gewijzigd door WouterL op 02-06-2021 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphoneproblemen
Hi WouterL,

Bedankt voor je reactie! Ik heb toen voor een backup gekozen, alleen staat whatsapp hier vervolgens lost van lijkt het, aangezien ik daar vervolgens nogmaals moet aangeven dat ik de backup wil installeren en hier ontstaan continu een fout melding na alles geprobeerd te hebben.
Ik hoop zo dat we dit opgelost kunnen krijgen, vandaar dat ik ook graag 50 piek geef aan de gene die me geholpen heeft met t oplossen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

iphoneproblemen schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 23:43:

Ik hoop zo dat we dit opgelost kunnen krijgen, vandaar dat ik ook graag 50 piek geef aan de gene die me geholpen heeft met t oplossen!!
Game on ;)

Heb je trouwens het standaard iCloud abonnement van 5GB of groter?

https://www.iphonehacks.c...backup-failing-issue.html

[ Voor 8% gewijzigd door Greatsword op 02-06-2021 23:51 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@iphoneproblemen
1.) Dat is waarschijnlijk normaal qua grootte, 13.7MB is enkel je berichtendatabase. De media van 10.7GB wordt in de achtergrond gedownload na herstel berichtendatabase. :)
2.) Je media kun je sowieso redden als je het *nu* veilig wilt stellen. Ga naar https://privacy.apple.com en login met je Apple ID, ga naar "Verzoek om een kopie van je gegevens" en laat hem aanmaken inclusief iCloud/iCloud Drive. (Gewoon "Selecteer alles") Dit kan ff duren (soms zelfs een paar uur), je krijgt een mail als t klaar is en dan kan je het downloaden. Daar zit je WhatsApp-backup bij. (Soms verspreid over meerdere gecomprimeerde archieven, hou daar rekening mee; je kan dit deels zelfs instellen bij 't verzoek.) De berichtendatabase is versleuteld, maar de media niet... Dus je foto's en video's heb je dan in ieder geval terug zodra je het archief download. :) Let op dat als je gaat kutten en per ongeluk de backup overschrijft op enige wijze, dat het dan verloren kan gaan. Dus misschien wil je eerst veilig stellen op deze manier en dan pas gaan kijken of herstel in WhatsApp alsnog mogelijk is. ;) (Let op: kies er *nooit* voor om WhatsApp te starten *zonder* de back-up te herstellen zolang dit proces loopt.)

Die belangrijke media kan je ahgi dus sowieso terug krijgen als je deze stappen volgt en wat geduld hebt. :)

[ Voor 40% gewijzigd door WhatsappHack op 03-06-2021 00:00 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ban-Aan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-05 07:42
iPhone terug naar fabrieks instellingen en via iTunes/finder je iCloud backup terugzetten geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-05 15:07
Soms helpt het om whats app als app te verwijderen en als je het er dan opnieuw opzet kan je weer kiezen voor back up terug zetten.
Vaak gaat het dan wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphoneproblemen
@WhatsappHack Bedankt voor je goede reactie en het meedenken man!
Alleen geeft mijn iCloud op de pc 13.7mb aan als WhatsApp storage, wat ik erg vreemd vindt aangezien WhatsApp nog wel media van 10.7GB kan vinden. Denk je dat ik nog steeds mijn whatsapp media kan terugkrijgen door de door jou aangegeven stappen te volgen of dat er dan een ander probleem is?

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphoneproblemen
@Ban-Aan @Roos79 Bedankt allebei voor de reactie!! Helaas heb ik allebei al geprobeerd en geen succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je hoeft geen aparte WA back-up terug te zetten, dat gaat via je reservekopie van je iPhone X.
De 1e vraag is of je je reservekopie terug wil zetten, na de basis instellingen. Het lijkt er op dat je dit niet hebt gedaan

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iphoneproblemen
@Hackus Dit heb ik wel gedaan, ik heb de reservekopie teruggezet, alleen is dit een oude van mei 2020 nog. WA zelf geeft aan nog een backup van 24 mei 2021 te hebben, dit staat dus los van apple id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
iphoneproblemen schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 09:24:
@WhatsappHack Bedankt voor je goede reactie en het meedenken man!
Alleen geeft mijn iCloud op de pc 13.7mb aan als WhatsApp storage, wat ik erg vreemd vindt aangezien WhatsApp nog wel media van 10.7GB kan vinden. Denk je dat ik nog steeds mijn whatsapp media kan terugkrijgen door de door jou aangegeven stappen te volgen of dat er dan een ander probleem is?

Ik hoor het graag!
Vreemd, die storage zou vziw wel meer aan moeten geven ja… Kwestie van proberen en ‘t beste hopen vrees ik. Ik weet niet of WA enkel metadata uitleest of daadwerkelijk 10.7GB aan data ziet… Only one way to find out, maar zal eerlijk zeggen dat het verdacht overkomt.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1