Goedemiddag Allen,
Mijn vraag
Ik wil mijn platen en platenspeler vast monteren op een mooie manier aan mijn ikea BESTA kast. Zoals hieronder aangegeven. Maar heb hier een aantal vragen over en of dit zo wel sterk genoeg is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/qd1yLpfWq9cg5eXnP18eHB8l.png?f=user_large)
Ik wil het volgens de volgende afmetingen gaan maken van multiplex hardhout. De vraag is nog even hoe dik hardhout ik hiervoor wil of moet gaan gebruiken?
/f/image/ClQy6SSfcO0jBPMmaiSWHccp.png?f=fotoalbum_large)
Daarnaast heb ik nog de volgende vragen:
Gaat mijn platenspeler het op deze manier houden op het overhangende gedeelte?
Welke hoek zou ik moeten zagen om meer stevigheid te creeren?
Is de achterwand echt noodzakelijk?
Zijn er nog andere dingen die ik vergeet of waar ik rekening mee moet houden?
Alvast bedankt! Zal vast wat vergeten uit te leggen of info te geven maar geef dit graag extra mee.
Vind het leuk om dit te knutselen maar wil toch even nog wat vragen naar iemand zijn mening voordat ik heel enthousiast aan iets begin wat niet gaat werken!
TK
Mijn vraag
Ik wil mijn platen en platenspeler vast monteren op een mooie manier aan mijn ikea BESTA kast. Zoals hieronder aangegeven. Maar heb hier een aantal vragen over en of dit zo wel sterk genoeg is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/qd1yLpfWq9cg5eXnP18eHB8l.png?f=user_large)
Ik wil het volgens de volgende afmetingen gaan maken van multiplex hardhout. De vraag is nog even hoe dik hardhout ik hiervoor wil of moet gaan gebruiken?
/f/image/ClQy6SSfcO0jBPMmaiSWHccp.png?f=fotoalbum_large)
Daarnaast heb ik nog de volgende vragen:
Gaat mijn platenspeler het op deze manier houden op het overhangende gedeelte?
Welke hoek zou ik moeten zagen om meer stevigheid te creeren?
Is de achterwand echt noodzakelijk?
Zijn er nog andere dingen die ik vergeet of waar ik rekening mee moet houden?
Alvast bedankt! Zal vast wat vergeten uit te leggen of info te geven maar geef dit graag extra mee.
Vind het leuk om dit te knutselen maar wil toch even nog wat vragen naar iemand zijn mening voordat ik heel enthousiast aan iets begin wat niet gaat werken!
TK