Deurbel & beveiligingscamera

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Hi

Voor mijn bedrijfslocatie ben ik opzoek naar een stuk beveiliging en een "slimme" deurbel.

Ik hoef momenteel niets remote te kunnen bekijken op het werk. Maar handig is het wel op termijn.
Ik heb geen vaste internet verbinding. Ik heb mijn router gebridged met de hotspot van mijn telefoon.
Dit wordt vervangen voor een extra sim kaart met router waar een sim kaart in kan.

In verband met geluid van machines geef ik de voorkeur aan een deurbel met camera. Zodat ik kan zien wie voor de deur staat en ik een melding op mijn telefoon krijg. Dit heeft mijn voorkeur t.o.v. een keiharde sirene die afgaat.

Voor de beveiliging had ik graag 2 camera's. 1 voor de werkplaats en 1 buiten.

Video materiaal opslaan in de cloud is momenteel niet van toepassing. Met lokale opslag ben ik tevreden. Het terrein is goed beveiligd en de camera's zijn meer voor in de gaten te houden wie hier binnen is. Aangezien ik vermoed dat de verhuurder hier af en toe onaangekondigd binnen staat, maar dat is een ander verhaal 8)7

In een abbo zit ik niet te wachten. Ring valt dus af.
Dan hebben we nog Eufy. Waar opzich best veel goeie dingen over te vinden zijn. Maar ook veel zaken die zijn beloofd en niet worden waar gemaakt. Ook heb je perse een internet verbinding nodig om het videomateriaal op je homekit te bekijken/configureren. En lijkt er toch connectie te zijn naar de Eufy servers....?
Mij lijkt de Eufy wel iets. Maar er zijn ook best veel slechte ervaringen en beloftes die niet zijn nagekomen.

Link van de Eufy: https://www.coolblue.nl/p...deo-doorbell-battery.html

Ik heb geen zin om veel te tweaken en geef de voorkeur aan de kant en klare oplossing.

Wie kan mij in de juiste richting sturen?