Welk wireless speaker systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splatpack
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-06-2021
Hallo,

Vraagje even, ik heb in de woonkamer een platenspeler/versterker/speaker set up staan. Nu wil ik in de keuken een draadloos speakertje neerzetten, zodat ik daar ook het geluid van de platenspeler kan horen. Er zit geen deur tussen de woonkamer en de keuken maar de afstand van de speakers in de woonkamer is net te ver om het in de keuken lekker te kunnen horen. Ik lees dat er draadloze speaker systemen zijn die werken met een zender die je aansluit op je versterker en een ontvanger waar je je speaker op aansluit, of die ingebouwd is in de speaker.

Wat kunnen jullie me hierin adviseren? Ben benieuwd naar jullie advies :)

Beste antwoord (via FeaR op 25-06-2021 23:10)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies, ik ga dit topic echter sluiten omdat ik de eigen inzet mis. De template is er om in te vullen, niet om te verwijderen. Nu is de informatie incompleet en is er geen beeld van wat de huidige apparatuur is dan wel wat daar op aan kan worden gesloten. Tevens mis ik essentiële zaken als een budget en wat er zelf al gevonden is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies, ik ga dit topic echter sluiten omdat ik de eigen inzet mis. De template is er om in te vullen, niet om te verwijderen. Nu is de informatie incompleet en is er geen beeld van wat de huidige apparatuur is dan wel wat daar op aan kan worden gesloten. Tevens mis ik essentiële zaken als een budget en wat er zelf al gevonden is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.