Toon posts:

Welk vliegspel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek eigenlijk een oorlog vliegspel zoiets als combat simulator van M$

Kan iemand mij iets aanraden wat op dit gebied het mooiste/realistische vliegsim is?

Ik bedoel niet MS FlightSim en de gameplay moet ook goed zijn ;)

• Soef
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Ik speelde vroeger altijd European Airwar...

Dit vond ik echt een supergoed vliegspel, de gameplay is goed en de graphics waren ook niet om te klagen.

Ik heb dit spel al een heeelee tijd niet meer gespeeld dus ik weet niet of het nog een beetje te vergelijken met de nieuwe generatie graphics van de spellen tegenwoordig...

Maar deze is erug makkelijk om te spelen, niet al te veel toeters en bellen, kijk maar...

Some things can not happen until they happen...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
[topic=199553/1/25]

Falcon 4.0 met wat updates is tamelijk best wel :9~

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet zo veel reacties, maar ik had van te voren al wel wat rondgekeken :) Dus ik kwam iid uit op falcon 4 of combat simulator van m$ (of misschien toch nog een andere?) wat zou de gamer doen?

Verwijderd

F22 lightning 3 van NovaLogic : mooi & makkelijk :P

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Crimson Skies?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Soef
  • Laatst online: 03-02-2023

Soef

-Soef^IO-

Mijn beslissing staat nog steeds vast: European Airwar van Microprose rullzzz hard :

http://www.avault.com/reviews/review_temp.asp?game=eaw&page=1

hier staat ook een demo en een aantal screenshots ;) .

Ik denk dat je deze echt goed zal gaan vinden!!

Some things can not happen until they happen...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

EAW (European Air War) is de Falcon 4.0 van WW2 sims.. oud maar wel heel erg gaaf. Goed realistisch, uitbreidbaar en.. een flinke groep mensen die het spel nogaltijd (online?) spelen -> zoiets noemen we in "simulation land" een "community".

Dus qua fun & realism vind ik EAW wel 1 van de beste ja.. Niet zo mooi als CFS2 (die is grafisch :9~ maar gameplay is niet zo super ennneuh hij wordt saai) maar wel goed.

Wat jet-sims betreft.. Falcon 4.0 is gewoon king. Smikkel en smul! "out of the box" is Falcon 4.0 wat "oud" en ook niet stabiel maar er zijn een HOOP patches voor.. en erg veel skins, nieuwe cockpits, nieuwe 3d models etc etc..

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/07_23_2001-23_41_44.jpg
Paul Wilson's V7 cockpit! Helemaal yummie!

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/07_23_2001-00_01_24.jpg
Nieuwe AIM-120, AIM-9, AGM-88 en 370 Gl tanks 3d models

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/07_04_2001-20_12_20.jpg
Nieuwe AGM-65 3d-models! En onze eigen 87th VFW "Stray Dogs" skin!

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/07_04_2001-20_14_01.jpg
Nieuwe MiG-29 skins, nieuwe AIM-9 models!

Afbeeldingslocatie: http://www.koala.demon.nl/forum/87th/07_06_2001-01_22_01.jpg
ff onze nieuwe skin showen!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 00:54
Grafisch op afstand het beste: MS Combat Flight Simulator 2. Ook leuk, maar iets meer neigend naar arcade is Jane's WWII Fighters. EAW natuurlijk, maar dan wel patches installeren (out of the box loopt het alleen in 640 x 480, na toepassing van de 1.2 patch kan je in de config file de resolutie aanpassen). Crimson Skies voor vette arcade fun.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

IL-2 schijnt ook wel bruut te worden. (ik weet niet wanneer die uitkomt) verder is F4 ook wel leuk

[murmer mode]aargh. nog 2 weken tot die joystick hier is!!!! Kleuke zaak die PSX-shop nu al 5 weken aan het wachten als jet niet meer is
[/murmer mode]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
The B17 Flying Fortress is ook wel cool :)

Verwijderd

F-29 Retaliator, retro to tha max, en met een paar toetsjes bestuurbaar.

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op zaterdag 18 augustus 2001 20:40 schreef null_brain het volgende:
F-29 Retaliator, retro to tha max, en met een paar toetsjes bestuurbaar.
yup... good old times :P

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 18 augustus 2001 20:44 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

yup... good old times :P
ik kreeg m'n vliegtuig _NOOIT_ geland in dat spel

maakte niet uit hoe langzaam ik aan kwam vliegen, altijd crash :(

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op vrijdag 17 augustus 2001 16:18 schreef RaDKiLL het volgende:
Crimson Skies?!
Niet realistisch maar wel supercool :)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op zaterdag 18 augustus 2001 21:38 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]

Niet realistisch maar wel supercool :)
ja welerg leuk spel. (ik heb aleen de demo)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

f21 retaliator dat was nog es een spel :D LOL

Verwijderd

Landen was toch gewoon een "action button move" in Retaliator? Kan me niet herrinneren problemen met landen gehad te hebben daar, ging volgens mij auto!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:52

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op zondag 19 augustus 2001 00:08 schreef SickBastard het volgende:
f21 retaliator dat was nog es een spel :D LOL
Is retal daar de afkorting van? Ik had vroeger een spelletje dat zo heete, en speciaal daarvoor haalde ik mijn pa over om onze eerste 386 te kopen.
Nee, geef mij Falcon 4.0 maar. Eerst speelde ik USAF, wat grafisch heel mooi is, maar Falcon 4 is gewoon veel realistischer en na de laatste updates nog mooier als usaf ook.

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 21:33 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

ik kreeg m'n vliegtuig _NOOIT_ geland in dat spel

maakte niet uit hoe langzaam ik aan kwam vliegen, altijd crash :(
gas terugnemen tot 2 strepen (met [) en dan op het laatste moment op g en f drukken, gear en flaps that is.

Succes :)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Is EAW eigelijk al in de budgetbak? Crimson skies nog niet (ik zit ff krap dus dan ga je naar goedkopere manieren zoeken. maar ik ge niet kopiëren, nog niet althans)

© ocf81 1981-infinity

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Al lang.. EAW is volgens mij van 1998.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Reefer
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Chuck Yeager's Air Combat loopt nog op een 286!! :)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Eurofighter typhoon ofzo...
Speelde vroeger alrijd JSF joint strike fighter
met een voodoo was het echt een topspel...
alleen heb ik geen voodookaartje meer en hij wil niet op d3d :(

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Glide wrapper gebruiken? Misschien dat het helpt? Ik had van GoT een glidewrapper gedownload en toen deed UltraHLE (N64 emulator die werkt met Glide) het wel perfect.

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 17:57
ik speelde altijd EAW (is nu stuk :( wil em weer speleeee!!) en Mig-29 Fulcrum... :9~ ook een vet spel was dat toen kwam F16-0Agressor uit en dat vond ik me toch een K*T spel! altijd die refineries enzo hetzelfde! bah!
Pagina: 1