Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mondriaan123
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 25-10 20:27
Ik ben bestanden aan het archiveren met WinRAR, nu heb ik de computer kort in slaapstand gehad terwijl er een WinRAR taak bezig was (de taak was gepauzeerd).

Na dat de computer uit de slaapstand kwam heb ik de WinRAR taak hervat.

WinRAR heeft de taak netjes afgewerkt.

Nu is mijn vraag of de rar goed is gemaakt (ik ben met veel rarretjes bezig en ik weet niet meer welke en de rarren zijn groot en veel).

Bij voorbaat dank,
Mondriaan

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je wilt testen of iets goed is, moet je exact dat doen: testen of het goed is gegaan.
Vermoedelijk kun je aan de datum / tijd van de rar bestanden zien welke voor en na de slaapstand zijn gemaakt. Check steekproefsgewijs een aantal bestanden vlak voordat de slaapstand inging, en vlak erna, en dan kijken hoe of wat het resultaat was.
Overigens meen ik dat winrar ook automatisch een validatie kan doen van het gemaakte rar bestand. Duurt dan wel langer.

Having said that: bij mijn weten is winrar single threaded. 7zip is gratis, snapt meen ik ook rar giles en is wel multithreaded dus theoretisch sneller.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee