Ik heb sinds vrijdag deze nieuwe laptop werkt fijn, super snel alleen 1 probleem.
De Windows icons en tijd verdwijnen de hele tijd of de lay-out is volledig verkeerd. Zie deze voorbeelden:
Normaal
Raar
Verdwenen
Het smaakt niet uit welke scaling ik gebruik. Stond standaard op 150% (recommended voor 14 inch maar vind ik veelste groot) dus heb ik dit veranderd naar 100%. Maar het gebeurt dus zowel op 150, als 125 als 100%.
explorer opnieuw herstart, dan gaat het een halve minuut goed en dan is het weer "door elkaar heen" of verdwenen. Ook via een PowerShell code geprobeerd te herstellen, zelfde effect, werkt even en dan weer weg. Settings van Windows zijn niet veranderd. Dus heb icons of tijd ook niet uitgeschakeld of hidden gemaakt.
Het begint nu nogal irritant te worden...
Weet iemand hier toevallig wat het nog kan zijn?
Draai Windows 10 Pro:
Edition Windows 10 Pro
Version 20H2
Installed on 01/04/2021
OS build 19042.1023
Experience Windows Feature Experience Pack 120.2212.2020.0
Ook raar dat Windows aangeeft dat het een 840 G7 is, terwijl HP Support Assistant zegt dat het een G8 is...
Alle hulp wordt gewaardeerd!
De Windows icons en tijd verdwijnen de hele tijd of de lay-out is volledig verkeerd. Zie deze voorbeelden:
Normaal
Raar
Verdwenen
Het smaakt niet uit welke scaling ik gebruik. Stond standaard op 150% (recommended voor 14 inch maar vind ik veelste groot) dus heb ik dit veranderd naar 100%. Maar het gebeurt dus zowel op 150, als 125 als 100%.
explorer opnieuw herstart, dan gaat het een halve minuut goed en dan is het weer "door elkaar heen" of verdwenen. Ook via een PowerShell code geprobeerd te herstellen, zelfde effect, werkt even en dan weer weg. Settings van Windows zijn niet veranderd. Dus heb icons of tijd ook niet uitgeschakeld of hidden gemaakt.
Het begint nu nogal irritant te worden...
Weet iemand hier toevallig wat het nog kan zijn?
Draai Windows 10 Pro:
Edition Windows 10 Pro
Version 20H2
Installed on 01/04/2021
OS build 19042.1023
Experience Windows Feature Experience Pack 120.2212.2020.0
Ook raar dat Windows aangeeft dat het een 840 G7 is, terwijl HP Support Assistant zegt dat het een G8 is...
Alle hulp wordt gewaardeerd!
[ Voor 2% gewijzigd door Broodje_Aap op 01-06-2021 16:32 . Reden: Afbeeldingen werken niet met Imgur blijkbaar ]
"A computer would deserve to be called intelligent if it could deceive a human into believing that it was human." - Alan Turing