Lekker zijn is een gave :)
Verwijderd
Mijn gok:
Update van Topix? Ik meen namelijk ergens gelezen te hebben in LA dat dat eraan kwam
Update van Topix? Ik meen namelijk ergens gelezen te hebben in LA dat dat eraan kwam
Dat was daarvoor al gebeurdOp vrijdag 17 augustus 2001 13:39 schreef ItSnows het volgende:
Mijn gok:
Zie www.tweakers.net/plan/113 en www.tweakers.net/plan/114
ja ok maar dan krijg je toch geen code 29????
Welkom in de wondere wereld die Tweakers heet!Op vrijdag 17 augustus 2001 13:40 schreef lordspacie het volgende:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
en huh ik heb geen ban want ik kom er nu wel weer gewoon. latern ze de updates is doen snachts na 12 en en niet tussen de middag want dan lunch ik en zit ik meestal op inet(got)
Die krijg je er gratis bijOp vrijdag 17 augustus 2001 13:40 schreef lordspacie het volgende:
Uhmz, zegt de term 'koop een hond en blaf zelf' je iets?Op vrijdag 17 augustus 2001 13:42 schreef lordspacie het volgende:
en huh ik heb geen ban want ik kom er nu wel weer gewoon. latern ze de updates is doen snachts na 12 en en niet tussen de middag want dan lunch ik en zit ik meestal op inet(got)
Maw: doe us ff wat vriendelijker!!!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ok tnxs nah ja fuck it eigenlijk k wacht weleen dagje dan is het hopelijk toch weer in orde.
damn he zit je tampon scheef ofzoOp vrijdag 17 augustus 2001 13:45 schreef pven het volgende:
[..]
Uhmz, zegt de term 'koop een hond en blaf zelf' je iets?![]()
Maw: doe us ff wat vriendelijker!!!
no offence
Het is wat niet hatelijk bedoeld ofzo hoor. ok ik was
Pagina: 1