Ik heb een paar werk laptops die ik voor een goed doel mag inzetten.
De afspraak is dat ik de disks verwijder. Maar na 1 poging bij een laptop merk ik wel dat het een kloteklus is
Daarnaast zijn het ook weer kosten voor de andere partij, terwijl dit niet nodig is (denk ik).
Ik wil de laptops dus gaan wipen.
Google geeft me veel opties, echter is de tijd die ik ervoor heb beperkt.
Dus ik ben benieuwd naar de snelste optie om dit te doen.
De schijven zijn al voorzien van bitlocker, en de TPM chip is gecleared. Dus alleen toegankelijk met een key.
Toch wil ik er nog een extra wipe overheen gooien voor de zekerheid.
Windows kom ik niet meer in, dus ik zoek de snelste, en toch redelijk veilige usb startdisk om dit uit te voeren. Het liefst een optie die geen 3 uur duurt per laptop.
Normaal zou ik zelf wat opties proberen. Maar aangezien ik er maar beperkte tijd aan kan besteden hoop ik dat iemand hier mij dat werk kan besparen
.
Het gaat hier overigens om M2 schijven.
De afspraak is dat ik de disks verwijder. Maar na 1 poging bij een laptop merk ik wel dat het een kloteklus is
Daarnaast zijn het ook weer kosten voor de andere partij, terwijl dit niet nodig is (denk ik).
Ik wil de laptops dus gaan wipen.
Google geeft me veel opties, echter is de tijd die ik ervoor heb beperkt.
Dus ik ben benieuwd naar de snelste optie om dit te doen.
De schijven zijn al voorzien van bitlocker, en de TPM chip is gecleared. Dus alleen toegankelijk met een key.
Toch wil ik er nog een extra wipe overheen gooien voor de zekerheid.
Windows kom ik niet meer in, dus ik zoek de snelste, en toch redelijk veilige usb startdisk om dit uit te voeren. Het liefst een optie die geen 3 uur duurt per laptop.
Normaal zou ik zelf wat opties proberen. Maar aangezien ik er maar beperkte tijd aan kan besteden hoop ik dat iemand hier mij dat werk kan besparen
Het gaat hier overigens om M2 schijven.