Hallo allemaal.
Ik wil graag jullie mening horen over het volgende. Ik heb nog twee offertes over en we twijfelen over welke we moeten kiezen.
De situatie is dat we 8 panelen aan de oostzijde en 10 panelen aan de westzijde op het dak willen. Er wordt een extra groep in de 1 fase meterkast geplaatst.
Bekabeling gaat buitenom langs de regenpijp naar beneden en door de kruipruimte de meterkast in. Daarnaast willen we gebruik maken van micro omvormers. Garantie is bij beide in orde.
Offerte 1 - 7.230 euro
18 Jinko panelen JKM350N-6TL3-B
5 AP QS1 micro omvormer voor 4 panelen
Plaatsing uitgevoerd door een vaste poule ingehuurde monteurs.
Offerte 2 - 8.420 euro
18 Suntech panelen STP365
18 Enphase IQ7+ micro omvormers
Plaatsing uitgevoerd door een eigen mensen.
Wat zouden rationele argumenten zijn om 1.200 euro meer uit te geven voor offerte 2?
Bedankt voor jullie inzichten alvast.
Gr.
Sander.
Ik wil graag jullie mening horen over het volgende. Ik heb nog twee offertes over en we twijfelen over welke we moeten kiezen.
De situatie is dat we 8 panelen aan de oostzijde en 10 panelen aan de westzijde op het dak willen. Er wordt een extra groep in de 1 fase meterkast geplaatst.
Bekabeling gaat buitenom langs de regenpijp naar beneden en door de kruipruimte de meterkast in. Daarnaast willen we gebruik maken van micro omvormers. Garantie is bij beide in orde.
Offerte 1 - 7.230 euro
18 Jinko panelen JKM350N-6TL3-B
5 AP QS1 micro omvormer voor 4 panelen
Plaatsing uitgevoerd door een vaste poule ingehuurde monteurs.
Offerte 2 - 8.420 euro
18 Suntech panelen STP365
18 Enphase IQ7+ micro omvormers
Plaatsing uitgevoerd door een eigen mensen.
Wat zouden rationele argumenten zijn om 1.200 euro meer uit te geven voor offerte 2?
Bedankt voor jullie inzichten alvast.
Gr.
Sander.