Wisseling van de wacht in Internet & Netwerken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:27

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Topicstarter
Met pijn in het hart moet ik het admin stokje door gaan geven. Al meerdere maanden merk ik dat ik niet de tijd en energie kan steken in deze rol terwijl die dat wel nodig heeft en verdient.

In mei vierde ik mijn 15 jaar als crew, waarvan ik 11 jaar als admin rond loop. Maar met mijn nieuwe baan (al bijna 1 jaar) en gewoon het veranderen van interesse is er geen tijd en energie meer om nog bezig te zijn met modereren en moderators aansturen. Daarnaast vind ik het tijd voor nieuw bloed.

Dus ik ga stoppen als admin, en mijn rol wordt vanaf vandaag overgenomen door @rens-br die al enige tijd als moderator rondliep in I&H.

Ik schreef al eerder "met pijn in het hart" want ik wil mijn cluppie nog niet helemaal verlaten. De stap naar zwart is mij nog te groot. Ik wil nog steeds betrokken zijn bij Tweakers, de crew, de ontwikkelingen, de vernieuwingen, maar dan in een andere rol. Wat deze rol exact gaat worden is op dit moment nog niet duidelijk.

Iedereen bedankt O+

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.