Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een? 55 OLED tv
LG 55C16 VS Philips 55OLED855
Wat is je budget?
Ik kan beide aan 1200eur krijgen. Bij de Philips heb ik wel 5jaar garantie ipv 2 bij de LG
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
IPTV, Netflix, Prime, YouTube , ... Te kijken in de slaapkamer.
Wat heb je zelf al gevonden?
Philips heeft 5j waarborg en Ambilight.
Lg heeft betere Os als ik het begrijp
Welke vragen heb je hier nog over?
Door de 5jaar garantie neig ik naar de Philips. Ambilight is Nice to have. Ik vind de Philips ook mooier ogen.
LG is dan natuurlijk meer de referentie, panelen komen ook van hun. De vraag is nu, zien jullie een verschil in beeldkwaliteit tussen de 2 TV's. Is 5 jaar garantie een geruststelling moest er uiteindelijk toch iets schelen met de Philips?
Ik zoek een? 55 OLED tv
LG 55C16 VS Philips 55OLED855
Wat is je budget?
Ik kan beide aan 1200eur krijgen. Bij de Philips heb ik wel 5jaar garantie ipv 2 bij de LG
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
IPTV, Netflix, Prime, YouTube , ... Te kijken in de slaapkamer.
Wat heb je zelf al gevonden?
Philips heeft 5j waarborg en Ambilight.
Lg heeft betere Os als ik het begrijp
Welke vragen heb je hier nog over?
Door de 5jaar garantie neig ik naar de Philips. Ambilight is Nice to have. Ik vind de Philips ook mooier ogen.
LG is dan natuurlijk meer de referentie, panelen komen ook van hun. De vraag is nu, zien jullie een verschil in beeldkwaliteit tussen de 2 TV's. Is 5 jaar garantie een geruststelling moest er uiteindelijk toch iets schelen met de Philips?