kan geen online video's meer kijken bij YouTube of Vimeo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.f.otten
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-07 21:51
Beste allemaal,

ik heb een MacBook Pro uit 2018 met MacOs Big Sur erop.
Sinds gisteren is het voor mij niet meer mogelijk om Youtube of Vimeo video's te bekijken. Bij YouTube krijg ik midden in beeld de melding: " als je apparaat niet snel begint met afspelen, kun je het misschien opnieuw opstarten. " . Dit opstarten heb ik natuurlijk al gedaan. Ook had ik hier een andere post gevonden (die al gesloten was) om website weg te gooien in de voorkeuren. Ook dit al gedaan, maar niets helpt. Heeft er iemand nog een tip. Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Welke browser (en versie) gebruik je? Hoe ben je verbonden met het internet (Wi-Fi? Ethernet? Powerline?)?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.f.otten
Zowel Safari als Chrome gebruik ik en in beide het zelfde probleem. Ik zit op Wifi maar dat heb ik ook al gereset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.f.otten
Daedalus schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:16:
Welke browser (en versie) gebruik je? Hoe ben je verbonden met het internet (Wi-Fi? Ethernet? Powerline?)?
Aan de hand van jou vraag, dacht ik, ik zet mijn telefoon op de hotspot en verbind daar me MacBook mee, maar ook dan hetzelfde probleem. Dus het ligt niet aan mijn internet, maar aan mijn MacBook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riptide
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:05
Wellicht even checken of je datum en tijd wel goed staat ingesteld.

"If the date and time need reset, then the browser won't work on your Mac. It also results in YouTube videos not playing problem. So, you just need to sync the date and time and the problem will be fixed. Normally, the date and time are set from the internet, but you can also set it manually.

Dus dubbel checken of het "Set date and date automatically" aangevinkt is.
Dit kan je vinden bij de datum en tijd instellingen.

En anders deze link effe nalopen:
https://recoverit.wonders...deos-not-playing-mac.html

[ Voor 13% gewijzigd door Riptide op 01-06-2021 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.f.otten
Geen van bovenstaande oplossingen heeft mij geholpen. Dus ik heb uiteindelijk maar gewoon mijn Mac Book Pro voorzien van een schone installatie en nou werkt het weer. Dank voor alle antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Misschien is het niet relevant, maar ik kreeg deze melding gisteren ook. Na een herstart deed de betreffende video het weer, maar naar een tijdje kreeg ik weer dezelfde melding. Ook in een andere browser (FF/Brave).

Dit was alleen op YT, Vimeo heb ik niet gecheckt. Welke router gebruik je en toevallig ook iets van adblocker?

Sinds vandaag lijkt het weer goed te werken, misschien zijn er daarom toch problemen bij YT (geweest)? Het viel mij namelijk op dat andere video's wel weer normaal afspeelde.

[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 06-06-2021 10:38 ]

Pagina: 1