Dedju, nu gaat da baybus ding nimeer duur. Ik rekende er echt op
Weet iemand waar ik soms zo ne simpelen baybus (met 3 schakeltoestanden) zou kunnen kopen (en ni zo nen digidoc shitbrol)
Verwijderd
Ten eerste...dit is een nederlands forum.......in belgie gebruiken ze ook de nederlandse taal, zowel in lezen als in schrijven.... Dus ik weet niet waar jij vandaan komt...maar het ligt hier niet in de buurt!!!
Ten 2e
-pricewatch
-www.ocshop.nl
Ten 2e
-pricewatch
-www.ocshop.nl
Die dingen kosten klauwen met geld als je die koopt, maak er gewoon zelf 1. Je zegt zelf dat je een simpele nodig hebt, dus zonder ledjes en alleen uit/aan? dat is echt eazy, ga naar de electro boer en je bent voor 10 piek klaar. (3 schakelaartje en wat bedrading rest heb je vast wel liggen)
check ook eens overclocking.be
Loveno heeft heeel veel leuk speelgoed, Die rheostat loopt al de hele tijd te lomken naar me. Laat ik nou vandaag, maandag en dinsdag inLeuven zitten op een paar km van loveno's headquarters
Loveno heeft heeel veel leuk speelgoed, Die rheostat loopt al de hele tijd te lomken naar me. Laat ik nou vandaag, maandag en dinsdag inLeuven zitten op een paar km van loveno's headquarters
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Verwijderd
De reden waarom ik het afgeblazen had is omdat het zo duur is, anders ging het door. Je moet 'm zelf maken als je goedkoop uit wilt zijn, anders is het altijd duurder.
DropDeadGorgeous, zou jij zo'n rheostatbus voor mij mee willen nemen uit Belchiqueske!Op vrijdag 17 augustus 2001 13:40 schreef DropDeadGorgeous het volgende:
check ook eens overclocking.be
Mmm, wie weet 
Misschien 1 voor mezelf en 1 voor mijn collega. Als je het vooruit betaald wil ik weleens over mijn hartje strijken
ddd
Misschien 1 voor mezelf en 1 voor mijn collega. Als je het vooruit betaald wil ik weleens over mijn hartje strijken
ddd
Verwijderd
Jezus.
GoldenOrb weer hoor.
Die heeft de search nog niet gevonden.
9 van de 10 keer kan die de search gebruiken. En dit is echt neit de tiende keer hoor.
GoldenOrb weer hoor.
Die heeft de search nog niet gevonden.
9 van de 10 keer kan die de search gebruiken. En dit is echt neit de tiende keer hoor.
Hmmm, Enig idee hoeveel guldens, 3000 Belgische franken zijn???
PS: Search gebruiken heeft geen nut!!!
like 150 piekOp vrijdag 17 augustus 2001 14:52 schreef D-FENCE het volgende:
Hmmm, Enig idee hoeveel guldens, 3000 Belgische franken zijn???
Goedkoper zijn ze bijna nergens, zekers niet met rheostat! En go ahead, maak ze zelf als je ze zo duur vind. Ik vind het wel een oké prijsje. Het kost je zelf al een gulden of 60 aan onderdelen. Dan komt daar ook nog eens je tijd bij.
Ik vind het wel makkelijk om ze gewoon te kopen. Maar maken is ook wel leuk. Ik ben er zelf nog niet uit.
:D:D:D
Ik vind het wel makkelijk om ze gewoon te kopen. Maar maken is ook wel leuk. Ik ben er zelf nog niet uit.
:D:D:D
Kan nou niemand tegenwoordiger meer het knopje "bekijk bericht" vinden? Ik schaam me gewoon voor de spelling die ik hier zie.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Pagina: 1