.
[ Voor 107% gewijzigd door Emiellio11 op 15-12-2024 21:01 ]
[ Voor 107% gewijzigd door Emiellio11 op 15-12-2024 21:01 ]
Was een biertje aan het inschenken, daar ging meer aandacht naar uitHTT-Thalan schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:06:
Niemand die zich afvraagt hoe je per ongeluk door rood rijdt?.
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
[ Voor 23% gewijzigd door Negakinu op 31-05-2021 17:12 ]
too old, too cold
Kaarten kunnen outdated zijn, dus het zou prima kunnen. Gok niet dat het hier het geval is, maar er is weinig 'magisch' aanhackint0sh schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:01:
En waarom zou er magisch een flitspaal staan als de kaarten aangeven dat er geen staat?
The devil is in the details.
[ Voor 12% gewijzigd door heuveltje op 31-05-2021 17:05 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Kan de beste gebeurenHTT-Thalan schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:06:
De rem en het gaspedaal door elkaar halen?HTT-Thalan schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:06:
too old, too cold
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Was een biertje aan het inschenken, daar ging meer aandacht naar uitHTT-Thalan schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:06:
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Onzin? Gemiddeld oranje -> rood is 3 seconden tijd om (veilig) te remmen. Je veilige afstand is minstens 2 seconden naar je voorganger. En dan ook nog 1 "meter" rood hebben & doorrijden?Emiellio11 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:12:
..
Ik reed achter een andere auto aan en toen die net passeerde en op oranje sprong had ik teveel snelheid om nog te remmen dus reed door en toen sprong die net op rood toen ik er 1 meter voor was
[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 31-05-2021 17:17 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wat ik doe: Ik teken in mijn hoofd een lijn voor ieder stoplicht. Voor die lijn kan ik veilig stoppen en let ik op het stoplicht en de auto voor mij. Na die lijn ga ik het niet eens meer proberen.Emiellio11 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:12:
Ik had Flitsmeister niet aan maar heb even gekeken net voor de zekerheid en er is geen aangegeven dus we gaan het zien. Ik reed achter een andere auto aan en toen die net passeerde en op oranje sprong had ik teveel snelheid om nog te remmen dus reed door en toen sprong die net op rood toen ik er 1 meter voor was
Altijd goed om ze in de smiezen te houden in je achteruitkijkspiegel.Soldaatje schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:21:
Heb ik ook wel eens gehad, ik was afgeleid door de politiewagen die achter me reed.
250 euro was dat.
Tja, dat noemen ze nu net je rijbewijs hebben. Dan rijd je in een andere auto dan waarin je het hebt 'geleerd', je hebt tig dingen tegelijk om op te letten en alles is nog nieuw. Shit happens, zolang er maar wat van wordt geleerdMAX3400 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:16:
[...]
Onzin? Gemiddeld oranje -> rood is 3 seconden tijd om (veilig) te remmen. Je veilige afstand is minstens 2 seconden naar je voorganger. En dan ook nog 1 "meter" rood hebben & doorrijden?
Les 1 van autorijden: altijd voorbereid zijn op een (nood)stop.
[removed]
Ik heb er wel eens eentje gezien die stil stond bij een stoplicht en daarna besloot door te rijden terwijl er een politiewagen achter hem stond. Dan kun je dus ook niet meer met de melding aankomen dat je echt eerst goed om je heen hebt gekekenCarJunkyXL schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:23:
[...]
Altijd goed om ze in de smiezen te houden in je achteruitkijkspiegel.
[removed]
Gewoon geen app gebruiken. Genoeg afstand houden, snelheid aanpassen als je het kruispunt nadert. Simpele principes, maar hee, ze werken echt!Emiellio11 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:12:
Ik had Flitsmeister niet aan maar heb even gekeken net voor de zekerheid en er is geen aangegeven dus we gaan het zien. Ik reed achter een andere auto aan en toen die net passeerde en op oranje sprong had ik teveel snelheid om nog te remmen dus reed door en toen sprong die net op rood toen ik er 1 meter voor was
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Ik maakte vroeger roodlichtcamera's, ik heb twee tips voor beginnende bestuurders:Emiellio11 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:12:
Ik reed achter een andere auto aan en toen die net passeerde en op oranje sprong had ik teveel snelheid om nog te remmen dus reed door en toen sprong die net op rood toen ik er 1 meter voor was
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Emiellio11 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:59:
..ik heb pas een maand mijn rijbewijs dus ben beetje bang .
VolgafstandEmiellio11 schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:12:
[..] Ik reed achter een andere auto aan en toen die net passeerde en op oranje sprong had ik teveel snelheid om nog te remmen dus reed door en toen sprong die net op rood toen ik er 1 meter voor was
*sowieso
Maar zijn dan juist de basisregels dan nog niet vers in het geheugen? Met de jaren ga je juist meer automatische piloot rijden en verdwijnen zulke dingen.redwing schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:24:
[...]
Tja, dat noemen ze nu net je rijbewijs hebben. Dan rijd je in een andere auto dan waarin je het hebt 'geleerd', je hebt tig dingen tegelijk om op te letten en alles is nog nieuw. Shit happens, zolang er maar wat van wordt geleerd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zeker als je net je rijbewijs hebt maak je nog wel eens een inschattingsfoutje. Je bent links/rechts aan het kijken en je ziet plotseling dat het oranje is. Je schat in dat je dat nog wel gaat halen en dat je niet vol hoeft te remmen en komt er dan achter dat dat net niet het geval is.SinergyX schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:40:
[...]
Maar zijn dan juist de basisregels dan nog niet vers in het geheugen? Met de jaren ga je juist meer automatische piloot rijden en verdwijnen zulke dingen.
Oranje met 3 seconde is bijna 50 meter (zelfs met 2sec en afstand naar je voorganger), je kan zelfs prima bij het moment van passeren van verkeerslicht nog de andere kant van een kruispunt halen voordat hij op rood gaat.
Misschien dat rijlessen vandaag de dag veel meer 'relax en vriendelijk' zijn, maar tijdens mij rijlessen was dit er zo goed in gestampt (instructeur deed rustig een noodstop voor het stoplicht), dat dit na het behalen van rijbewijs bijna automatisch ging.
[ Voor 7% gewijzigd door redwing op 01-06-2021 11:00 ]
[removed]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq